بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

تصویر کل خانواده آیفون 16 لو رفت؛ بازطراحی بزرگ در راه گوشی های اپل

براساس تصویر فاش شده از سری آیفون 16، باید منتظر تحول بزرگی در پنل پشتی گوشی های اپل باشیم.

24 بهمن 1402

حدس بزنید؛ این ها سربازان کدام کشوراند؟، عکس

از هوش مصنوعی خواسته شده است که سربازارن ارتش کشور همسایه انگلیس را به تصویر بکشد و نتیجه در ادامه آورده شده است.

9 دی 1402

13 سال با فاینال فانتزی 13

صنعت بازی در حد و میزان دیگر سرگرمی ها و رسانه های امروزی قدمت ندارد، اما در همین چهار دهه ای که از معرفی بازی های ویدیویی به عنوان نوع تازهی از سرگرمی و رسانه های روایی می گذرد، توانسته از دیگر سرگرمی ها جلو بزند؛ آن هم با فاصله ای که دیگر رسانه ها قرار...

18 اسفند 1401

توقف فراوری پژو 206 رسماً اعلام شد؛ خداحافظی با هاچ بک دوست داشتنی ایران خودرو

پس از خروج پژو 405 و سمند، حالا خبر توقف فراوری پژو 206 حاکی از آن است که یکی دیگر از خودرو های مالی کشور از سبد محصولات ایران خودرو حذف می گردد. پژو 206 یکی از قدیمی ترین و درعین حال محبوب ترین خودرو های حاضر در بازار ایران است که در سه ماه دوم سال 1380 وارد...

25 بهمن 1401

ابرخودروی خاص یک سلبریتی در تصادف آتشین سوخت

تصادف آتشین در حوالی منچستر انگلیس بر اثر برخورد یک لامبورگینی آونتادور SVJ با مزدا CX-5 دو مجروح بر جای گذاشت.

9 شهریور 1401

5 هیولای سینمای علمی، تخیلی کلاسیک که دست کم گرفته شده اند

دوران کلاسیک سینمای علمی-تخیلی هم تاریخ افتخارآمیزی است که سازندگان مدرن دوست دارند هرچیزی را به آن ارجاع دهند و از آن الهام بگیرند، و هم هدف تمسخر عده ای دیگر است. قرار دادن آینده روی پرده سینمای شصت یا هفتاد سال پیش و خلق هیولای باورپذیر در سینمای کلاسیک...

19 مرداد 1401

تربت حیدریه، میزبان تورهای گردشگری مزارع زعفران

در مهر و آبان ماه امسال تورهای گردشگری مزارع زعفران در تربت حیدریه برگزار خواهد شد.

19 تیر 1401

11 نقش برجسته که دنیل دی لوئیس بازی در آن ها را رد کرد

دنیل دی لوئیس یکی از برگزیده ترین و برجسته ترین بازیگرانی است که تا به امروز بر روی پرده سینما به نقش آفرینی پرداخته، اما در عین حال این بازیگر، بسیاری از نقش های برجسته ای را که به او پیشنهاد شده رد کرده است.

13 تیر 1401

نقشه های بزرگ هیتلر برای برلین

اگر هیتلر در جنگ جهانی دوم پیروز می شد، امروز شهر برلین به چه شکلی بود. برای آشنایی با برلین آن روزهای فرضی با ما همراه شوید.

29 بهمن 1400

ابداع سیستم تازه کنترل ترافیک هوایی در فرودگاه ها به وسیله ناسا

ناسا و سازمان فدرال هوانوردی آمریکا با همکاری یکدیگر سیستم تازه ای برای کنترل ترافیک هوایی در فرودگاه ها ابداع نموده اند که باعث می گردد معطلی هواپیماها برای فرود کمتر گردد. سیستم یاد شده در فرودگاه شهر واشنگتن با موفقیت مورد آزمایش قرار گرفته است.

19 بهمن 1400

چرا کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران ممنوعیت مصرف نفت کوره را مصوب کرد؟

کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران 29 آبان ماه تشکیل شد و یکی از مصوبات آن ممنوعیت مصرف نفت کوره یا همان مازوت بود این درحالیست که مسوولان بارها تاکید نموده اند که سوزاندن نفت کوره در تهران ممنوع است.

17 دی 1400

معرفی جاذبه های گردشگری قطب جنوب و قطب شمال

گردشگری در قطب، یکی از تجربه های فراموش نشدنی هر انسانی می تواند باشد. تجربه زندگی در یخ و مانند اسکیموها، مشاهده شفق قطبی و مشاهده و عکاسی از حیات وحش قطب گوشه ای از جاذبه های گردشگری قطب می باشد.

13 دی 1400

چگونه از پوست دور چشم خود به برترین شکل ممکن مراقب کنیم؟

چروک دور چشم مسئله ای است که تاثیر بسیاری را روی زیبایی پوست صورت می گذارد، بنابراین برای جلوگیری کردن از چروک دور چشم باید کارهایی را انجام داد که بسیار ساده و کاربردی هستند. با ما همراه باشید تا با برخی از این راهکارها آشنا شوید.

4 آذر 1400

آکنه فقط بیماری بلوغ نیست

آکنه بزرگسالان معمولا در جوانانی با پوستی چرب ایجاد می شود. با این حال، بسیاری از بیماران خانم در سن 20 تا 30 و حتی 40 سالگی با پوستی خشک دچار آکنه می شوند. این مساله درمان را سخت می کند زیرا بیشتر داروهای آکنه مناسب پوست های چرب و جوان است و مواد ضدالتهابی...

10 مهر 1400

معرفی فراری پروسانگ و مقایسه این شاسی بلند با رقبا

فراری پروسانگ محصولی شاسی بلند از این خودروساز ایتالیایی است که برای پیروز شدن در بازار رقبای سرسختی دارد. در این گزارش با محصول آینده فراری و مقایسه آن با رقبا آشنا شوید.

10 شهریور 1400

گردشگری دریاچه ارومیه در مدار صفر، پل میان گذر اصلاح می شود

این بار من و یک دریا آب؛ چشمانم محو رنگ فیروزه ای و موج های غلتان بر دل این دریاچه است؛ تنها چیزی که می تواند فکر مرا به سمت دیگری بکشاند صدای بچه هایی است که میهمان این روزهای دریاچه ارومیه هستند. آری اینجا قلب تپنده آذربایجان است همان نگین فیروزه ای که...

27 مرداد 1400

معرفی ظرفیت های گیاهان دارویی و معطر ایران به بازارهای سوریه

فراوری فرآورده های ایران ساخت در حوزه گیاهان دارویی و معطر یکی از بسترهای صادراتی و تعامل تجاری و فناورانه با دیگر کشورها است.

3 خرداد 1400

پیشنهاد ردیف بودجه جداگانه در مجلس برای یاری به منطقه زلزله زده سی سخت

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس برای بازسازی مناطق خسارت دیده دنا و برطرف محرومیت از شهرستان های سردسیری کهگیلویه و بویراحمد کوشش می نماید.

1 فروردین 1400

راهنمای سفر به شهر ازمیر ترکیه

ازمیر یکی از شهرهای تجاری، صنعتی و بندری ترکیه است که جاذبه های گردشگری فراوانی را در خود جای داده است و توانسته گردشگران زیادی را جذب کند.

28 آذر 1399

ساخت اتاق مادر و کودک در ساختمان های عمومی و اماکن پر تردد

در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر تهران با ساخت اتاق مادر و کودک در ساختمان های عمومی و اماکن پر تردد شهر تهران موافقت شد.

19 آذر 1399
تعداد: (27)