داشتن پوستی جوان و درخشان با این ماده طبیعی

به گزارش وبلاگ رضا، سرکه سیب یکی از موادی است که در طب سنتی به خواص بسیار زیاد آن بارها اشاره شده است. از درمان کبد و لاغری گرفته تا زیبایی و درخشندگی پوست و مو.

داشتن پوستی جوان و درخشان با این ماده طبیعی

به خاطر در دسترس و طبیعی بودن سرکه سیب می توانید آن را با محصولات گران قیمت شیمیایی که گاهی با عوارض متعدد نیز همراه است، جایگزین کنید. در این مطلب از وبلاگ رضا به موضوع معجزه سرکه سیب برای پوست می پردازیم.

با سرکه سیب پوست را لایه برداری کنید

سرکه سیب جریان خون را سرعت می بخشد و عفونت ها را با خواص ضد عفونی کننده اش از بین می برد. تاثیر سرکه سیب روی پوست، ملایم است ولی اگر در فصل تابستان استفاده می کنید حتما باید ضد آفتاب بزنید. از قلم نیاندازید که در هنگام لایه برداری پوست حساس تر از دیگر مواقع است و احتمال حساسیت در این زمان بیشتر می گردد. حتما هر دو ساعت یک بار در فضای باز، ضد آفتاب را تجدید کنید تا اشعه ماورای بنفش پوست تان را نسوزاند.

خواص سرکه سیب برای از بین بردن جوش

یکی از عوارض از بین رفتن تعادل PH پوست، بروز جوش ها و آکنه های پوستی است. در این صورت، منافذ پوست با باکتری ها و چربی ها پر و جوش ها ظاهر می شوند. سرکه سیب می تواند تعداد باکتری ها را کم و کنترل کند. بعلاوه خاصیت ضد میکروبی اسید استیک موجود در سرکه، از رشد باکتری ها جلوگیری می نماید. برای از بین بردن جوش های سر سیاه هم سرکه سیب نقش یک درمان کننده دارد. اگر به مطالبی که پیرامون خواص است، علاقه دارید حتما مطلب خواص باورنکردنی حنا برای ناخن و مو را مطالعه کنید.

پوست خود را با سرکه سیب درخشان و زیبا کنید

با داشتن یک وان در حمام می توانید با سرکه سیب محلولی درست کنید که به درخشندگی و طراوت پوستتان یاری کند. 1/4 لیتر سرکه سیب را در وان حمام بریزید و به مدت 15 دقیقه در آن استراحت کنید. پوست در این مدت اسید مورد احتیاج خود را جذب می نماید و قسمت هایی که پوست شل یا خسته شده است، با این روش ترمیم می گردد.

روش دوم برای درست کردن محلول سرکه سیب برای پوست این است که به مقدار 2 قاشق گل اسطوخدوس را با 1/4 لیتر سرکه مخلوط کنید و در یک ظرف بریزید. 2 هفته بعد، این ترکیب را از صافی عبور دهید کنید و به آب داخل وان اضافه کنید.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب این 5 شایعه در خصوص مو را هرگز باور نکنید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "داشتن پوستی جوان و درخشان با این ماده طبیعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داشتن پوستی جوان و درخشان با این ماده طبیعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید