کسب و کار

تصویر کل خانواده آیفون 16 لو رفت؛ بازطراحی بزرگ در راه گوشی های اپل

براساس تصویر فاش شده از سری آیفون 16، باید منتظر تحول بزرگی در پنل پشتی گوشی های اپل باشیم.

24 بهمن 1402

اصول پایه در دکوراسیون داخلی کلاسیک اداری

جلوه بصری باشکوه در کنار بهره مندی از محیطی اصیل همراه با جزئیات زیاد و جانمایی عناصر زیبا در حضور فراوان نماسازی های چوبی و قرار دادن مبلمان در نهایت ظرافت با روکش چرم و فریم های چوبی و نورپردازی عمیق در پهنه بزرگی از رنگ های گرم با رگه هایی از تناژهای...

8 شهریور 1402

موزه گالری دیدی پرطرفدارترین مکان دیدنی ایزدشهر

در قلب استان مازندران در ایزدشهر مجموعه ای بزرگ با نمای شیشه ای و بتنی خودنمایی می نماید. در نگاه اول با تمام مجتمع ها و مراکز خرید دیگری که در مسیر شهر وجود دارند، متفاوت به نظر می رسد. این مجموعه مدرن توجه گردشگران و مسافران را برای بازدید به خود جلب...

18 فروردین 1402

شرایط دریافت مستمری پدر به وسیله دختر

شرایط دریافت مستمری پدر یکی از دغدغه ها و ترس هایی است که فکر خانم های غیرشاغل را بعد از فوت پدرشان، مشغول می کند زیرا برای دریافت مستمری پدرمتوفی به وسیله دختر، قوانین مختلفی بصورت پراکنده وجود دارد. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

3 فروردین 1402

13 سال با فاینال فانتزی 13

صنعت بازی در حد و میزان دیگر سرگرمی ها و رسانه های امروزی قدمت ندارد، اما در همین چهار دهه ای که از معرفی بازی های ویدیویی به عنوان نوع تازهی از سرگرمی و رسانه های روایی می گذرد، توانسته از دیگر سرگرمی ها جلو بزند؛ آن هم با فاصله ای که دیگر رسانه ها قرار...

18 اسفند 1401

آغاز فروش حضوری بلیت اتوبوس از پایانه های مسافری، راه اندازی سامانه لیست انتظار برای اتوبوس های مسافری

با نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی، برنامه ریزی برای سفرهای مردمی هم آغاز شده و یکی از روش های حمل ونقلی، اتوبوس های عمومی است که از پرتقاضاترین وسایل به خصوص در سفرهای نوروزی به شمار می رود.

7 اسفند 1401

کاهش قیمت شارژرهای وایرلس تسلا ، تلاشی نو برای مبارزه با سقوط سهام

شرکت تسلا به زودی قیمت شارژرهای وایرلس گوشی های خود را کاهش می دهد. قیمت این دستگاه ها از 65 دلار به 49 دلار کاهش پیدا نموده که در نوع خود بی سابقه است.

12 بهمن 1401

تعداد سیم مجاز در لوله برق چقدر است؟

تعداد سیم مجاز در لوله برق به عوامل مختلفی بستگی دارد که توجه به آن در ساختمان سازی بسیار حائز اهمیت است. زمانی که شما قصد احداث ساختمان اداری، تجاری یا مسکونی را دارید، یکی از مهم ترین اقداماتی که باید انجام دهید، خرید لوله برق و سیم است. همانطور که می...

14 آذر 1401

بهترین مرجع برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی

آیا پژوهشگر، محقق، مدرس و یا مسئول آزمایشگاه هستید؟ قصد تهیه وسایل و تجهیزات آزمایشگاهی را دارید؟ یا صرفا قصد بررسی لیست قیمت تجهیزات آزمایشگاهی و مدل های مختلف دستگاه ها و ابزار را دارید؟ در هر صورت، مطمئنا نیازمند مرجعی هستید که بتوانید به سادگی با...

28 آبان 1401

در شمال، آپارتمان بخریم یا ویلا؟

اگرچه نرخ تورم در چند سال اخیر افزایش داشته و قیمت املاک شمال به شدت بالا رفته است، اما هنوز هم میتوان برای پیدا کردن گزینه های مناسب برای سرمایه گذاری امیدوار بود. کسانی که سرمایه کمی دارند یا پول کمی پس انداز نموده اند، می توانند درباره خرید ویلا در...

27 آبان 1401

فروش سری بازی های Nioh از 7 میلیون نسخه گذشت

کمپانی کوئی تکمو (Koei Tecmo) و استودیوی تیم نینجا (Team Ninja) به تازگی اعلام نموده اند که فروش مجموعه نیوه (Nioh) از 7 میلیون نسخه عبور نموده است.

6 آبان 1401

چرا باید لایک های اینستاگرام خود را مخفی کنیم؟

کارشناسان می گویند مخفی کردن لایک در اینستاگرام اضطراب ناشی از مورد پسند قرار نگرفتن را کاهش داده و باعث افزایش خلاقیت می شود.

21 مهر 1401

معرفی برندهای معتبر لنت ترمز خودروهای ام وی ام

برندهای معتبر لنت ترمز خودروهای ام وی ام از نوع سرامیکی و تاپ متالیک را با برترین قیمت روز بازار از فروشگاه لنت لاین می تواند تهیه کنید.

23 شهریور 1401

مراکز خرید کیش را بیشتر به شناسید

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران تصمیم داریم تا مراکز خرید کیش را بشما مسافران نگین خلیج فارس معرفی کنیم . پس اگر قصد خرید از کیش را دارید تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

18 شهریور 1401

دلایل تکرار تصمیم گیری های بد

مردم هر روز هزاران تصمیم می گیرند، تصمیمات بزرگ و کوچک. برخی از این تصمیمات عالی از آب درمی آیند، اما این احتمال هم وجود دارد که برخی از آن ها نتیجه بدی داشته باشد.

30 مرداد 1401

بحران در بازار مسکن؛ مستاجران حاشیه نشین و بعد چادرنشین می شوند

یک مستاجر اگر سال گذشته خانه ای را با 100 میلیون تومان رهن و ماهیانه 1 میلیون تومان اجاره کرده، حالا برای اینکه امسال در همان خانه بماند درصورت منصف بودن صاحبخانه اش، باید با همان پول رهن ماهی 4 میلیون اجاره بدهد.

8 مرداد 1401

کراس اوور سایپا آریا وارد خط فراوری شد

پس از رونمایی رسمی سایپا از خودروی کراس اوور جدیدش در مرداد سال جاری، امروز شرکت سایپا از انتخاب نام آریا برای این خودرو اطلاع داد. سایپا آریا با مگا پلتفرم ملی SP100 وارد خط فراوری شد و قرار است در سال 1400 وارد بازار گردد. این خودرو که در مرداد 99 رونمایی شد،...

8 مرداد 1401

اپل واچ سری 7 پرفروش ترین ساعت هوشمند جهان در سه ماه نخست امسال شد

با توجه به اطلاعات منتشر شده از سوی مؤسسه IDC، اپل واچ سری 7 توانست پرفروش ترین ساعت هوشمند جهان در سه ماه نخست امسال شود.

27 تیر 1401

بودجه 120 میلیارد تومانی پرسپولیس برای یحیی

ناکامی در جام حذفی و از دست دادن قهرمانی لیگ برتر درس عبرت خوبی برای یحیی گل محمدی و باشگاه پرسپولیس شد تا دیگر چیزی را در فصل جابجایی به قضا و قدر نسپارند.

23 تیر 1401

سومین بازگشت کوزمین به فوتبال امارات

مربی صاحب نام رومانیایی پس از قهرمانی در لیگ فوتبال چین برای سومین بار به فوتبال امارات بازمی شود.

21 تیر 1401
تعداد: (156)