گوشی آینده مایکروسافت که به هر دو طرف تا می گردد!

به گزارش وبلاگ رضا، تا به امروز شاهده دو نوع نمایشگر تاشو کتابی در گوشی های همراه بوده ایم. نوع اول مانند Galaxy Z Fold 3 سامسونگ دو نمایشگر دارد؛ یک صفحه نمایش ثانویه بیرونی که برای عملیات سریع مورد استفاده قرار می گیرد و یک صفحه نمایش بزرگ که در داخل گوشی قرار گرفته است و نوع دوم مانند Mate Xs 2 هوآوی؛ در این مدل نمایشگر به سمت بیرون دستگاه تا شده و در هنگام تا شدن هم می توان از همان نمایشگر بزرگ به عنوان صفحه نمایش اصلی استفاده کرد.

گوشی آینده مایکروسافت که به هر دو طرف تا می گردد!

به گزارش وبلاگ رضا، هر دو مدل مزایا و معایبی دارند. یکی تاشو به سمت بیرون و دیگری تاشو به سمت داخل. مایکروسافت اخیراً یک پتنت به وسیله تیم ردموند به ثبت رسانده است که یک تلفن تاشو به دو طرف داخل و بیرون را نشان می دهد.

مایکروسافت Surface Duo 2 می تواند این کار را انجام دهد. تلفن های Duo دستگاه های دو صفحه ای هستند که به وسیله یک لولا در وسط به یکدیگر پیچ می شوند. پتنت نو این شرکت یک گوشی با صفحه نمایش بدون درز از یک طرف به طرف دیگر را نشان می دهد. صفحه نمایشی که می تواند مستقیماً از وسط هم به داخل و هم به خارج تا گردد و در برابر تمام فشار های فیزیکی مقاومت کند.

ال جی نیز به تازگی یکی از این پنل ها را به نمایش گذاشته است. این شرکت اخیرا در فراوری نمایشگر ها پیشرفت چشمگیری داشته است. LG Display در نمایشگاه SID 2022 منظره خود را برای آینده OLED به نمایش گذاشت. چند گوشی هوشمند و لپ تاپ در این نمایشگاه وجود داشتند که می توانستند تا زاویه 360 درجه به داخل و خارج تا شوند. این نمایشگر ها با استفاده از شیشه های بسیار نازک و پوشش اولئوفوبیک ویژه ساخته شده اند. در تئوری، این می تواند دقیقاً همان فناوری باشد که مایکروسافت می خواهد از آن برای گوشی تاشو به بیرون استفاده کند. احتمال زیادی وجود دارد که یک یا دو سال آینده شاهد یک Surface Duo 3 با استفاده از این تکنولوژی باشیم.

منبع: phonearena

منبع: فرارو

به "گوشی آینده مایکروسافت که به هر دو طرف تا می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی آینده مایکروسافت که به هر دو طرف تا می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید