وبینار تجربه نحوه انتخاب مشتری و فروش محصول 8 دی ماه برگزار می شود

به گزارش وبلاگ رضا، وبینار تجربه نحوه انتخاب مشتری و فروش محصول روز چهارشنبه 8 دی ماه برگزار می شود و علاقمندان از هم اکنون می توانند برای شرکت در این وبینار ثبت نام کنند.

وبینار تجربه نحوه انتخاب مشتری و فروش محصول 8 دی ماه برگزار می شود

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ رضا، دومین رویداد از فصل نو کاریز، بر یک تجربه استارتاپی برای انتخاب مشتری و فروش محصول متمرکز شده است. در این رویداد که با عنوان چگونه بازار یک محصول نو را به دست آوریم؟ برگزار می گردد، حسین نجف خانی، مدیرعامل شرکت بهسان اکسیر فام، از تجارب خود در خصوص کارآفرینی، تولید داخلی یک محصول کاملاً وارداتی و فروش محصول به مشتریان می گوید. این وبینار، در روز چهارشنبه مورخ 8 دی ماه و از ساعت 18 الی 19:30 برگزار شده و علاقمندان می توانند برای حضور در آن، از هم اکنون اقدام به ثبت نام کنند.

هرچقدر ایده شما خلاقانه و فناورانه باشد، هر چقدر چیزی متفاوت و حیرت انگیز برای ارائه داشته باشید، هر چقدر برای محصولتان زحمت کشیده و نقاط فنی و طراحی متمایزی در آن پرورانده باشید، هرچقدر دارایی های فکری بزرگ و قوی در پس ایده شما نهفته باشد، باید این را بدانید که اگر محصولتان خواهان نداشته باشد، شکست شما قطعی خواهد بود. این چیزی است که در بسیاری از مواقع، کسب وکار های استارتاپی خصوصاً در حوزه هاردتک به صورت کامل به دست فراموشی می سپارند. آن ها فراموش می کنند که اصل مهم مشتری است، اصل مهم خواسته او است، اصل مهم نیاز او است. آن ها با بی توجهی به این مسئله بسیار مهم و توجه صرف به ایده و مسائل فنی آن، راستا شکست را برای خود محتوم می سازند.

حسین نجف خانی که متولد سال 1371 در شهر اراک است، پس از خاتمه دوره کارشناسی ارشد خود در دانشگاه شریف، برای مدتی به عنوان مسئول تحقیق و توسعه در شرکتی مشغول به کار بود. وی پس از مدتی تصمیم گرفت تا برای خودش کسب وکاری راه اندازی کند و با توجه به علاقه مندی که به حوزه رنگ ها داشت، برنامه ریزی خود را مبتنی بر آن انجام داد. وی محصولی کاملاً وارداتی را انتخاب کرد و با تولید آن، شروع به عرضه محصول به مشتریان نمود.

او که مدیرعامل شرکت بهسان اکسیر فام است، در سی وچهارمین رویداد کاریز، از تجارب خود با ما صحبت می کند. اینکه چگونه می توان برای محصولی نو، بازار مورد نظر را بدست آورد؟ چطور می توان مشتریان را ترغیب به خرید از این محصول نو نمود؟ چگونه باید اطمینان آن ها را به خود جلب کرد؟ این وبینار که با عنوان تجربه نحوه انتخاب مشتری و فروش محصول (چگونه بازار یک محصول نو را به دست آوریم؟) برگزار می گردد، از پیچ و خم ورود به بازار و جلب نظر مشتریانی می گوید که تا کنون به نمونه های خارجی و معتبر باور داشته و اعتماد و اعتقادی به داخلی سازی آن محصول نداشته اند.

گفتنی است که این رویداد، در روز چهارشنبه مورخ 8 دی ماه و از ساعت 18 الی 19:30 برگزار شده و علاقه مندان می توانند برای حضور در آن، از هم اکنون از طریق وبسایت kariz.net اقدام به ثبت نام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "وبینار تجربه نحوه انتخاب مشتری و فروش محصول 8 دی ماه برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وبینار تجربه نحوه انتخاب مشتری و فروش محصول 8 دی ماه برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید