نامه ضرغامی به وزیر بهداشت درباره واکسیناسیون کرونا

به گزارش وبلاگ رضا، خبرگزاری خبرنگاران- مهندس عزت الله ضرغامی در نامه ای به وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، درخواست کرد واکسیناسیون فعالان و مشاغل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در اولویت قرار گیرد.

نامه ضرغامی به وزیر بهداشت درباره واکسیناسیون کرونا

به گزارش خبرگزاری وبلاگ رضا، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در صفحه خود در فضای مجازی نوشت: امروز در نامه ای به وزیر محترم بهداشت، خواهان اولویت در واکسیناسیون عوامل حوزه های ماموریتی وزارتخانه شدم.

اهمیت سلامتی در مراودات اجتماعی و ضرورت حمایت از این بخش مهم مالی و خدماتی به ویژه گردشگری را هم حضوری تشریح کردم.

از ایشان به علت موافقت و دستور اجرایی شان تشکر می کنم.

وزارت بهداشت چهارشنبه گذشته (10 شهریور) مشاغل تازهی را که واکسیناسیون آن ها در مهرماه با اولویت انجام می گردد، اظهار داشت که هتلداران در لیست این مشاغل اعلام شد.

بعلاوه معاون گردشگری گفت: طی صحبتی که با آقای رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا داشتم، تایید کرد که علاوه بر هتلداران، همه فعالان و مشاغل مرتبط با گردشگری که قبلا مصادیق آن به وزارت بهداشت اعلام شده است، در ردیف این گروه تازه قرار گرفته اند که پس از احراز هویت شغلی به وسیله ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت و تایید از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، واکسیناسیون آن ها در مهر شروع می گردد.

در هفته های گذشته، گروه کوچکی از هتلداران در تعداد انگشت شماری از استان ها، در هماهنگی با استانداری ها تزریق واکسن کرونا را شروع نموده اند، اما همچنان طیف گسترده ای از هتلداران و دیگر مشاغل گردشگری از جمله راهنمایان و راننده های گردشگری، بوم گردی ها، بعلاوه، موزه داران، راهنمایان موزه، سایت ها و محوطه های تاریخی و هنرمندان و تولیدکنندگان صنایع دستی و هنر های سنتی که در 19 ماه گذشته کسب و کارشان دچار رکود و یا تعطیل شده است، محروم از واکسن کرونا هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "نامه ضرغامی به وزیر بهداشت درباره واکسیناسیون کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه ضرغامی به وزیر بهداشت درباره واکسیناسیون کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید