ملکشاهی: یارانه یعنی یاری دولت به افراد نیازمند ، لزوم ارتقاء دهک های پایین

به گزارش وبلاگ رضا، نماینده مردم کوهدشت با تاکید بر حمایت بیشتر دهک های پایین جامعه، گفت: یارانه به معنای یاری دولت به افراد احتیاجمند است و این یاری باید به کسانی که به آن احتیاج دارند صورت گیرد نه افراد بی احتیاج.

ملکشاهی: یارانه یعنی یاری دولت به افراد نیازمند ، لزوم ارتقاء دهک های پایین

الهیار ملکشاهی، رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس در مصاحبه با خبرنگار سیاسی وبلاگ رضا، در مورد حذف یارانه سه دهک بالا گفت: به طور کلی دولت قانون مصوب مجلس درباره یارانه ها را به خوبی اجرا نکرده است، چرا که براساس این قانون قیمت حامل های انرژی طبق فوب خلیج فارس مشخص می گردد و یارانه بر همین اساس پرداخت می گردد.

وی با بیان اینکه قاعدتا نباید میزان یارانه ثابت باشد، اضافه کرد: علی رغم تورم افسارگسیخته ای که وجود دارد، اما همچنان عدد یارانه همان 45 هزار و 500 تومان باقی مانده است و متاسفانه همه به صورت مساوی از آن بهره مند می شوند. چه بسا خانواده ضعیفی که از قلم افتاده، اما افراد بی احتیاج از آن استفاده می نمایند.

ملکشاهی با بیان اینکه با حذف یارانه سه دهک بالا صددرصد موافق هستم، توضیح داد: باید یارانه دهک هایی که درآمد بالایی دارند شناسایی و حذف شوند و پول حاصل از حذف آن ها به جای اینکه منبع درآمدی برای دولت گردد باید صرف خانواده های ضعیف و دهک های پایین گردد.

نماینده مردم کوهدشت با تاکید بر حمایت بیشتر دهک های پایین جامعه، گفت: به طور مثال اگر یارانه یک میلیون نفر قطع گردد این مبلغ می تواند به دهک های پایین تخصیص داده گردد و یارانه دهک های پایین ارتقا یابد.

ملکشاهی در سرانجام اعلام نمود: یارانه به معنای یاری دولت به افراد احتیاجمند است و این یاری باید به کسانی که به آن احتیاج دارند صورت گیرد نه افراد بی احتیاج.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ملکشاهی: یارانه یعنی یاری دولت به افراد نیازمند ، لزوم ارتقاء دهک های پایین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملکشاهی: یارانه یعنی یاری دولت به افراد نیازمند ، لزوم ارتقاء دهک های پایین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید