اینستاگرام ممکن است طرح اشتراک پولی با نشان آبی را در نظر بگیرد

به گزارش وبلاگ رضا، مدت زیادی سیاست توییتر برای اعطای نشان آبی معین نبود و حالا هم که این نشان پولی شده است. اما حالا اینستاگرام هم به فکر نشان آبی افتاده است و چند نشان کوچک در کد آن، نشاندهنده این مطلب هستند.

اینستاگرام ممکن است طرح اشتراک پولی با نشان آبی را در نظر بگیرد

TechCrunch گزارش نموده که الساندرو پالوزی، توسعه دهنده و مهندس معکوس معروف - که سابقه کشف چندین ویژگی نو اینستاگرام را خیلی قبل از راه اندازی عمومی آن ها دارد، به یک طرح اشتراک پولی و بعلاوه یک نشان آبی مرتبط با همین برنامه در مد فعلی اینستاگرام برخورده است.

او می گوید: در حال حاضر تنها چند نشان کوچک در این مورد در کد وجود دارد و چیزی دیگری قابل مشاهده نیست، پس تا زمانی که یک اسکرین شات پست کنم که بتواند فرض من را تأیید کند، این جدس را یک شایعه صرف در نظر بگیریم.

جالب است که اینستاگرام تمایل دارد آزمایش های کوچک یا نمونه های اولیه را پس از کشف آن ها به وسیله دیگران تأیید کند، اما این بار شرکت تصمیم گرفت در خصوص این شایعه اظهار نظری نداشته باشد. آیا این بدان معناست که این موضوع به طور فعال در اینستاگرام مورد بحث قرار می گیرد یا نه، هر کسی حدسی می زند.

پالوزی قطعه کدی را که امکان این ویژگی را نشان می داد نشان داده:

IG-NME-PAID-BLUE-BADGE-IDV و FB-NME-PAID-BLUE-BADGE-IDV.

ظاهراً اشاره های دیگری به نوع نوی از اشتراک در کد اینستاگرام وجود دارد که پالوزی می گوید قبلاً وجود نداشت.

در خصوص توییتر و شیوه فعلی اعطای نشان آبی، شتاب زدگی زیادی وجود داشت و در واقع ماسک در پی راه های نوی برای کسب عایدی از سایت در سریع ترین زمان ممکن بود تا بدهی های هنگفتی که برای تکمیل خرید بزرگ 44 میلیارد دلاری متحمل شده بود صاف کند. اینستاگرام هم چندان شرایط خوبی ندارد.

اما آیا فرضا اگر اشتراک پولی راه بیفتد، چیز مطلوبی برای تولیدنماینده های محتوا خواهد بود؟ دست کم در خصوص اینفلوئنسرهای ایرانی با توجه به شرایط کنونی به نطر نمی سد که در کوتاه زمان خطر نمایند. به علاوه سیستم پرداخت و دریافت پول اشتراک هم به کلی برای ما خارج از دسترس است!

منبع: یک پزشک

به "اینستاگرام ممکن است طرح اشتراک پولی با نشان آبی را در نظر بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام ممکن است طرح اشتراک پولی با نشان آبی را در نظر بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید