ضرب الاجل برای تکمیل دیواره ساحلی و اعتبار برای پل ابراهیم آباد

به گزارش وبلاگ رضا، سیدموسی خادمی استاندار لرستان روز آدینه در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی استان در شهر معمولان در جمع خبرنگاران شهرستان پلدختر با اشاره به تصویب 30 مصوبه در این شورا، گفت: در این جلسه مصوبات در حوزه های مختلف کشاورزی، پروژه های خدماتی، راه، بهداشت و درمان و ... مطرح شد.

ضرب الاجل برای تکمیل دیواره ساحلی و اعتبار برای پل ابراهیم آباد

ضرب الاجل برای تکمیل دیواره ساحلی

وی، اضافه کرد: تکمیل دیواره ساحلی شهر معمولان یکی از مهمترین مصوبات جلسه بود که به خاطر برطرف خطرات از مردم باید عملیات تکمیل آن هر چه سریع تر شروع گردد.

استاندار لرستان، گفت: پل ابراهیم آباد شهر معمولان که یکی از نیازهای اصلی مردم است با گذشت چند سال از عملیات اجرایی آن تکمیل نشده که مبلغ 800 میلیون تومان برای تکمیل آن اختصاص می یابد و در صورت تسریع در عملیات اجرایی آن تا اوایل سال 98 به بهره برداری می رسد.

خادمی، اضافه کرد: در حوزه راههای روستایی و گاز رسانی به چند روستا مصوبات خوبی تصویب شد که در یک بازده زمانی کوتاه اجرایی گردد.

مسئولان پیگیر مصوبات شورای برنامه ریزی باشند

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی نیز به مسائل بخش معمولان درحوزه های مختلف اشاره نمود و گفت: با حضور استاندار و اعضای شورای برنامه ریزی استان به بخش معمولان تصمیم های خوبی برای برطرف مسائل عدیده در حوزه های کشاورزی، جاده های روستایی، چهار خطه، برق، گاز و ... آنالیز شد.

سید حمیدرضا کاظمی، اضافه کرد: انتظار می رود فرماندار و مسئولان شهرستانی پیگیر اجرایی کردن تصمیماتی که شورای برنامه ریزی استان به ریاست استاندار، باشند و ما نیز به عنوان نماینده مردم نیز به طور قطع پیگیر مطالبات مردم خواهیم بود.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی از حضور استاندار و مدیران استانی برای برطرف مسائل مردم در بخش معمولان و تصمیماتی که اتخاذ شد تقدیر کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ضرب الاجل برای تکمیل دیواره ساحلی و اعتبار برای پل ابراهیم آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرب الاجل برای تکمیل دیواره ساحلی و اعتبار برای پل ابراهیم آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید