افزایش 5هزار تخت به ظرفیت اقامت اصفهان در سال 1398

به گزارش وبلاگ رضا، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان از افزایش ظرفیت اقامت استان به 35 هزار تخت در سال 1398 اطلاع داد.

افزایش 5هزار تخت به ظرفیت اقامت اصفهان در سال 1398

به گزارش وبلاگ رضا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، فریدون الله کمک امروز 27 فروردین با اعلام این مطلب اضافه نمود: یکی از سیاست های مهم ما در راستای دست یابی به توسعه پایدار گردشگری، افزایش کمی و کیفی زیرساخت های گردشگری است.

او گفت: به همین دلیل لزوم افزایش ظرفیت اقامت در استان با توجه به حضور انبوه گردشگران در پنج سال اخیر بیش از قبل احساس می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان تأکید کرد: مطابق با آمار موجود در ابتدای سال 1392 ظرفیت اقامت در استان 10 هزار تخت بود و این در حالی است که تا انتهای سال 1397 این ظرفیت به 30 هزار تخت افزایش یافت.

او گفت: با ادامه سیاست های تشویقی دولت توانستیم این فرایند رو به رشد را در سال 1398 ادامه دهیم به گونه ای که در طی ایام هفته دولت، هفته گردشگری و دهه فجر سال گذشته، با تمهیدات اندیشیده شده تعداد 5هزار تخت جدید به ظرفیت اقامت استان اضافه نموده شد و ظرفیت اقامت استان با رشدی نزدیک به 15 درصد به 35 هزار تخت افزایش یافت.

منبع: میراث آریا

به "افزایش 5هزار تخت به ظرفیت اقامت اصفهان در سال 1398" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 5هزار تخت به ظرفیت اقامت اصفهان در سال 1398"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید