از سرگیری فعالیت های سوادآموزی فارس

به گزارش وبلاگ رضا، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس گفت: هم زمان با شروع مجدد فعالیت بیشتر صنوف و دستگاه ها در کشور، فعالیت های آموزشی سوادآموزی نیز از ابتدای خردادماه جاری در فارس از سر گرفته شد.

از سرگیری فعالیت های سوادآموزی فارس

به گزارش از ، بهزاد نوروزی چگینی معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس با اشاره به مسائل و موانعی که با بروز بیماری کرونا سد راه انجام فعالیت های آموزشی و برگزاری کلاس های حضوری سوادآموزی در فارس شد، گفت: آموزش مجازی نقش مؤثری در پیشبرد امر آموزش داشت و سوادآموزی فارس نیز با راه انداز پویش آموزش سوادآموزی (پاس) توانست مانع تعطیلی و به تأخیر افتادن فعالیت های آموزشی در این حوزه گردد.

او اضافه نمود: با توجه به اجرای صحیح مقررات و پروتکل های وزارت بهداشت و شروع فعالیت مجدد اغلب صنوف و دستگاه ها از خردادماه جاری، فعالیت های آموزشی در سوادآموزی نیز از اول خردادماه و با رعایت کامل دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی از سر گرفته شد.

نوروزی گفت: کلاس های سوادآموزی که بیش از 40 درصد مدت دوره آموزشی خود را گذرانده اند و فرایند آموزش آن ها به طرق مختلف مجازی و غیرحضوری استمرار داشته است در صورتی که بتوانند تا خاتمه خردادماه فرایند آموزش را به اتمام برسانند، می توانند نسبت به برگزاری امتحانات خاتمهی با رعایت ضوابط و پروتکل های وزارت بهداشت و فاصله گذاری اجتماعی اقدام نمایند.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس ادامه داد: این قبیل کلاس ها باید به گونه ای برگزار گردد که تا 20 تیرماه معین تکلیف شده و نتایج برگزاری امتحانات آن ها نیز در سامانه سوادآموزی ثبت گردد.

او، درباره کلاس های طرح سوادآموزی اتباع، موضوع توافق نامه کمیساریای عالی پناهندگان نیز گفت: این کلاس ها باید تا دهم دی ماه 98 به خاتمه می رسیدند و اکنون نیز باید اتمام یافته تلقی شوند و هر نوع تغییری در نتایج قبولی آن ممنوع است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "از سرگیری فعالیت های سوادآموزی فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از سرگیری فعالیت های سوادآموزی فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید