ابرخودروی خاص یک سلبریتی در تصادف آتشین سوخت

به گزارش وبلاگ رضا، تصادف آتشین در حوالی منچستر انگلیس بر اثر برخورد یک لامبورگینی آونتادور SVJ با مزدا CX-5 دو مجروح بر جای گذاشت.

ابرخودروی خاص یک سلبریتی در تصادف آتشین سوخت

به گزارش وبلاگ رضا، ویدئوی منتشر شده در شبکه های اجتماعی نشان می دهد که این ابرخودروی گران قیمت در شعله های آتش گرفته شده است، در حالی که نیرو های امدادی در حال مبارزه برای خاموش کردن آن هستند.

دیلی میل نوشت: مقامات امدادی گفتند که دو سرنشین که در آونتادور در حرکت بودند برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند. به نظر می رسد راننده مزدا آسیب ندیده است. دلیل این حادثه تعیین نیست، اما پلیس تحقیقات خود را در خصوص این تصادف شروع نموده است.

گمان می رود خودروی مورد بحث متعلق به علیم اقبال، ستاره شبکه های اجتماعی و مدیرعامل یک آژانس خودرو های اجاره ای گران قیمت باشد.

این لامبورگینی که با رنگی منحصر به فرد به نام ویولا عشیفه - نام مادر اقبال - رنگ آمیزی شده است، هواداران زیادی در شبکه های اجتماعی داشته است.

بر اساس آخرین پست های اینستاگرام اقبال، او در بریتانیا نیست، بنابراین می توان تصور کرد که او پشت فرمان نبوده است و این خودرو اجاره داده شده است. اگر تعیین گردد که مسئول این تصادف فرد دیگری است، راننده با هزینه های سنگین روبرو می گردد و مطمئناً سپرده خود را پس نمی گیرد. اما مهمترین چیز این است که هیچ کس در این تصادف شدید کشته نشده است.

کاربران شبکه های اجتماعی در اینستاگرام غم خود را از دست دادن این خودروی لوکس ابراز کردند.

اقبال علیم که به لرد علیم معروف است، تنها یک هفته پیش عکسی از خود با لامبورگینی بی نظیرش منتشر کرد. او هنوز درباره این حادثه اظهار نظر ننموده است.

به گفته شاهدان عینی نیرو های امدادی به مدت سه ساعت جاده را بسته و برای خاموش کردن آتش می جنگیدند. اکنون که لامبورگینی رسما فراوری آونتادور را متوقف نموده است، به نظر می رسد که اقبال ممکن است دیگر هرگز نتواند ابرخودروی گرامی خود را بازسازی کند.

منبع: فرارو

به "ابرخودروی خاص یک سلبریتی در تصادف آتشین سوخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابرخودروی خاص یک سلبریتی در تصادف آتشین سوخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید