توقف فراوری پژو 206 رسماً اعلام شد؛ خداحافظی با هاچ بک دوست داشتنی ایران خودرو

به گزارش وبلاگ رضا، پس از خروج پژو 405 و سمند، حالا خبر توقف فراوری پژو 206 حاکی از آن است که یکی دیگر از خودرو های مالی کشور از سبد محصولات ایران خودرو حذف می گردد. پژو 206 یکی از قدیمی ترین و درعین حال محبوب ترین خودرو های حاضر در بازار ایران است که در سه ماه دوم سال 1380 وارد کشور شد و روی خط مونتاژ نهاده شد.

توقف فراوری پژو 206 رسماً اعلام شد؛ خداحافظی با هاچ بک دوست داشتنی ایران خودرو

پس از تقریباً 20 سال خوش خدمتی، ایران خودرو تصمیم گرفته است فراوری پژو 206 را متوقف کند.

پس از خروج پژو 405 و سمند، حالا خبر توقف فراوری پژو 206 حاکی از آن است که یکی دیگر از خودرو های مالی کشور از سبد محصولات ایران خودرو حذف می گردد. پژو 206 یکی از قدیمی ترین و درعین حال محبوب ترین خودرو های حاضر در بازار ایران است که در سه ماه دوم سال 1380 وارد کشور شد و روی خط مونتاژ نهاده شد.

حالا پس از تقریباً 20 سال خوش خدمتی، ایران خودرو تصمیم گرفته است تا در راستای ارتقا و پیشرفت محصولات خود و بعلاوه تمرکز نیرو و هزینه روی ساخت خودرو های تازهتر و سازگار با استاندارد های امروزی، پژو 206 را از روی خط فراوری خارج کند. بدین ترتیب، پس از تحقق برآورد تعهدات به مشتریان، پژو 206 در اسفندماه امسال برای همواره از سبد کالا های ایران خودرو حذف می گردد.

توقف فراوری پژو 206 به معنی ورود خودرو های تازه نفس و تازه است. با حذف این هاچ بک پرطرفدار، نسخه تازهی از پژو 207 و خودروی دیگری با نام فعلی TF21 در سال آینده به فراوری انبوه خواهند رسید. پژو 207 تازه از موتور TU3 استفاده می نماید، درحالی که TF21 در قالب یک خودروی کراس اوور به بازار عرضه می گردد و به احتمال زیاد به موتور TU5 مجهز خواهد بود.

توقف فراوری محصولات قدیمی و تعویض آن ها با مدل های تازه و به روز، یکی از فرامین 8گانه رئیس جمهوری به شمار میرود که از بهمن ماه سال گذشته تدوین شده و خودروسازان را مکلف به تبعیت از آن نموده است. علاوه بر بهبود و نوسازی وسایل نقلیه در کشور، جایگزینی خودرو های قدیمی و خارج از رده با خودرو های امروزی با استاندارد های تازه، درنهایت موجب افزایش ایمنی شده و رضایت مشتریان را به همراه خواهد داشت؛ خواه این خودروی قدیمی، محصول بدسابقه ای همانند پراید باشد، خواه محصول پرطرفدار و خوش ظاهری همانند پژو 206. بهره گیری از فناوری های مدرن و مطابق با استاندارد های ایمنی روز جهان، حق مسلم تمام هموطنان دراِزای هزینه گزافی است که بابت خرید خودرو پرداخت می نمایند.

منبع: دیجیاتو

منبع: فرادید

به "توقف فراوری پژو 206 رسماً اعلام شد؛ خداحافظی با هاچ بک دوست داشتنی ایران خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف فراوری پژو 206 رسماً اعلام شد؛ خداحافظی با هاچ بک دوست داشتنی ایران خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید