اعزام اسکیت باز همدانی به مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش وبلاگ رضا، مهدی مجیدی در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به انتخاب اسکیت باز همدانی برای مسابقات قهرمانی آسیا(2018 کره جنوبی) گفت: پس از تست های نهایی که در اردوهای انتخابی تیم ملی برگزار گردید سجاد محمدی ساسان اسکیت باز خوب همدانی در رشته فری استایل از طرف کادر فنی تیم ملی اسکیت به عنوان نفر اعزامی به هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا 2018 در کره جنوبی انتخاب گردید.

اعزام اسکیت باز همدانی به مسابقات قهرمانی آسیا

وی اضافه نمود: چندی پیش نیز محمدی ساسان در مسابقات قهرمانی جهان در هلند موفق به کسب رتبه چهارم جهان و پدیده مسابقات جهانی گردید.

رئیس هیئت اسکیت استان همدان با اشاره به فعالیت مدارس تابستانی گفت: یکی از اهداف برگزاری مدارس تابستانی اسکیت کشف استعدادها در سنین پایه است .

مجیدی اعلام کرد: امسال بیش از 400 دختر و پسر علاقه مند در مدرسه تابستانی اسکیت ثبت نام و فعالیت کردند و استعدادهای خوبی در رده های سنی مختلف شناسایی گردید.

وی بابیان اینکه برای احداث پیست در همه شهرستان ها نیازمند همکاری مدیران شهری هستیم، اعلام کرد: این امر نیازمند پیگیری روسای ادارات ورزش و جوانان و روسای هیئت های اسکیت شهرستان ها است.

رئیس هیئت اسکیت استان همدان اعلام کرد: در حال حاضر در بین شهرستان های استان شهرستان های بهار و کبودرآهنگ دارای پیست استاندارد اسکیت هستند و سایر شهرستان ها از سالن هایی که در اختیار مجموعه اداره ورزش است استفاده می نمایند .

وی یادآور گردید: در حال حاضر بیش از یک هزار و 500 ورزشکار سازمان یافته در هیئت اسکیت استان همدان مشغول فعالیت هستند .

منبع: mehrnews.com

به "اعزام اسکیت باز همدانی به مسابقات قهرمانی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام اسکیت باز همدانی به مسابقات قهرمانی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید