5062 مسافر در سومین روز فروردین به وسیله آموزش و پرورش لرستان اسکان یافتند

به گزارش وبلاگ رضا، تهران (پانا) - در سومین روز از تعطیلات نوروزی فروردین، یک هزار و صد و هشتاد و پنج خانوار که به استان لرستان سفر نموده بودند در اقامتگاه های رفاهی که آموزش و پرورش استان تدارک دیده، اسکان یافته و از سطح رفاهی این اقامتگاه ها ابراز رضایت کردند.

5062 مسافر در سومین روز فروردین به وسیله آموزش و پرورش لرستان اسکان یافتند

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان ضمن تبریک سال نو گفت: تعداد یک هزار و صدو هشتاد و پنج خانوار که 5062 نفر بودند در سومین روز فروردین مهمان آموزش و پرورش و در مدارس و خوابگاه هایی که برای میزبانی از میهمانان نوروزی تدارک دیده بودیم، اسکان یافتند.

تورج دریکوند در ادامه اظهار کرد: ما در ستاد اسکان نوروزی استان با میزبانی شایسته از مهمانان و جلب رضایت آن ها در پی ایجاد خاطره ای خوش و ماندگار برای این عزیزان و بعلاوه در پی نگهداشت و افزایش ماندگاری مهمان های نوروزی در استان هستیم که خود باعث رونق مالی استان و همشهریان لرستانی می گردد.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش استان در سرانجام با اشاره به تعداد مسافران نوروزی در سومین روز فروردین ماه، گفت : در مجموع از ابتدای شروع به کار ستاد اسکان فرهنگیان در نوروز 1401، تعداد 5151 خانوار یا به عبارتی 20889 مسافر در مکان هایی که آموزش و پرورش لرستان برای فرهنگیان محترم سراسر کشور آمادگی میزبانی را داشت، اسکان یافته اند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "5062 مسافر در سومین روز فروردین به وسیله آموزش و پرورش لرستان اسکان یافتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5062 مسافر در سومین روز فروردین به وسیله آموزش و پرورش لرستان اسکان یافتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید