گرانترین ماشین جهان زیر پای ستاره فوتبال، خودروی فوق لاکچری که فقط 3 عدد از آن در جهان ساخته شده

به گزارش وبلاگ رضا، مائورو ایکاردی در حال حاضر گران قیمت ترین ماشین جهان را با قیمت 23 میلیون یوروخریداری نموده است.

گرانترین ماشین جهان زیر پای ستاره فوتبال، خودروی فوق لاکچری که فقط 3 عدد از آن در جهان ساخته شده

به گزارش همشهری آنلاین، مائورو ایکاردی دوباره به صدر اخبار روز دنیا بازگشته است. اما این مرتبه نه به علت عملکردش در گالاتاسرای یا حتی جدایی و بازگشت دوباره به همسرش، یعنی وندا نارا، بلکه از طریق خرید گران قیمت ترین خودرو دنیا که هر کسی از پس خرید آن برنمی آید.

ایکاردی که با خودروی تازه خود بدون هیچ ترسی در فضای مجازی ظاهر می گردد، صاحب خودروی رولز رویس بوت تیل است که به طور اختصاصی و دستساز و با رعایت جزئیاتی که مورد توجه ستاره آرژانتینی بوده، ساخته شده و دارای موتوری با قدرت 6500 و 12 سیلندری است و قیمت آن بین 23 تا 25 میلیون یورو (بین هزار و 265 میلیارد تا هزار و 375 میلیارد تومان) تخمین زده شده.

رولز رویس ایکاردی دارای 1813 قطعه اختصاصی است که تنها برای این خودرو ساخته و داخل آن با قطعه هایی از چوب و فولاد ضد زنگ طراحی شده که بسیار شبیه به یک قایق تفریحی است. تمام صندلی های این ماشین با برترین نوع چرم ساخته شده و پرده هایی از این جنس دارد.

از این مدل ماشین تنها سه عدد در دنیا ساخته شده که هیچ کدام شبیه به یکدیگر نیست و هر یک دارای جزئیاتی شخصی است که آن را کاملا منحصر بفرد می نماید.

این ماشین چهار نفره از سرانجام شبیه به یک قایق لوکس تفریحی است که تجربه ای لذت بخش را در اختیار شما قرار می دهد. هم چنین یک آشپزخانه در فضای باز، یخچالی اختصاصی و استفاده از برترین ظروف دنیا که ساخت فرانسه است، از جمله دیگر امکانات ماشین لوکس ایکاردی به شمار می رود.

منبع: فرارو

به "گرانترین ماشین جهان زیر پای ستاره فوتبال، خودروی فوق لاکچری که فقط 3 عدد از آن در جهان ساخته شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرانترین ماشین جهان زیر پای ستاره فوتبال، خودروی فوق لاکچری که فقط 3 عدد از آن در جهان ساخته شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید