چهار قنادی متخلف در سیستان و بلوچستان پلمب شدند

به گزارش وبلاگ رضا، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: بازرسی های اجرا شده از قنادی های شهرستان های زیر پوشش این دانشگاه در ماه مبارک رمضان منجر به پلمب چهار باب قنادی متخلف شد.

چهار قنادی متخلف در سیستان و بلوچستان پلمب شدند

به گزارش خبرنگار از ، سید مهدی طباطبایی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: بازرسی های صورت گرفته از قنادی های شهرستان های زیر پوشش این دانشگاه در ماه مبارک رمضان منجر به پلمب چهار باب قنادی متخلف شد.

وی اضافه کرد: با توجه به افزایش خرید زولبیا بامیه در ماه مبارک رمضان بخشی از فعالیت بازرسان سلامت محیط این دانشگاه به آنالیز دقیق وضعیت اماکن فراوری و عرضه این اقلام اختصاص دارد.

وی اضافه کرد: 82 بازرس در قالب 41 تیم در این طرح بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی نظیر هتل ها، رستوران ها و اماکن بین راهی شهرستان های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نظارت می نمایند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان ادامه داد: این طرح با هدف حفظ و ارتقای سطح سلامت جامعه، مسافران، پیشگیری از بروز مسائل بهداشتی و اپیدمی های بیماری های منتقله از آب و غذا به اجرا درآمده است.

وی خاطر نشان کرد: سامانه گویای 190 به طور شبانه روزی آماده رسیدگی به شکایات بهداشتی هموطنان است.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "چهار قنادی متخلف در سیستان و بلوچستان پلمب شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار قنادی متخلف در سیستان و بلوچستان پلمب شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید