پارک جنگلی لتیان 12 و 13 فروردین تعطیل است

به گزارش وبلاگ رضا، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شمیرانات اعلام نمود: پارک جنگلی لتیان از فردا (پنجشنبه) تا سرانجام روز طبیعت در راستای جلوگیری از تجمع و شیوع بیماری کرونا، تعطیل است.

پارک جنگلی لتیان 12 و 13 فروردین تعطیل است

به گزارش وبلاگ رضا به نقل از ایرنا، حسن شکری صبح چهارشنبه شرح داد: براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا و اعلام فرمانداری شهرستان شمیرانات، تمامی مبادی ورودی و خروجی پارک جنگلی لتیان به منظور جلوگیری از ورود توریست به محوطه پارک در روزهای 12 و 13 فروردین مسدود می گردد و نیروهای یگان حفاظت از ورود و اتراق مردم در عرصه های منابع طبیعی نیز جلوگیری می نمایند.

وی گفت: سامانه 1504 امداد جنگل و مرتع برای دریافت گزارشات مردمی در مورد تصرفات اراضی ملی نیز فعال است.

به گزارش ایرنا، مجموعه تفریحی لتیان که از شمال به سد لتیان و از جنوب به بزرگراه شهید بابایی می رسد، 600 هکتار وسعت دارد و مجموعه ای بکر و دست نخورده است.

شهرستان شمیرانات با آب و هوایی کوهستانی و طبیعتی بکر، دارای 140 هزار هکتار اراضی ملی در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

بر اساس آخرین گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (10 فروردین 1400) یک میلیون و 875 هزار و 234 نفر در کشور به طور قطعی به کرونا مبتلا شده و 62 هزار و 569 نفر به علت ابتلا به این بیماری فوت نموده و یک میلیون و 608 هزار و 807 نفر نیز بهبود یافته اند.

منبع: جام جم آنلاین

به "پارک جنگلی لتیان 12 و 13 فروردین تعطیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک جنگلی لتیان 12 و 13 فروردین تعطیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید