جابجایی استقلال، پیشنهاد جذاب سپاهان به ستاره استقلال خبرنگاران

به گزارش وبلاگ رضا، مسعود ریگی بازیکنی است که اگر همین حالا پایش را از باشگاه استقلال بیرون بگذارد بیشتر تیم های لیگ رجحان را خواستار خود می بیند.

جابجایی استقلال، پیشنهاد جذاب سپاهان به ستاره استقلال خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ رضا، شاید اگر ملاک ارزیابی اقتصادی بازیکنان، فنی بود ریگی در صدر بیشترین دریافت نماینده ها قرار می گرفت، اما باید توجه داشت که بعضی بازیکنان نیز نان شهرت و گاهاً فالوور های خود را می خورند و همین ابزار را نردبان می نمایند تا پول بیشتری از باشگاه طلب نمایند در حالی که نیمی از تأثیرگذاری این بازیکن را هم ندارند.

مسعود ریگی بازیکنی است که اگر همین حالا پایش را از باشگاه استقلال بیرون بگذارد بیشتر تیم های لیگ فزونی را خواستار خود می بیند. او از لحاظ فنی بی شک یکی از بهترین های استقلال به شمار می رود و تیم های عظیم لیگ و حتی مدعیان علاقه وافری به جذب این بازیکن دارند. حتی سپاهانی ها که از لحاظ اقتصادی یکی از بهترین باشگاه های فوتبال ایران محسوب می شوند نیز برای مسعود ریگی حاضرند پول خوبی هزینه نمایند. میان این باشگاه و ریگی ارتباطی هم برقرار شده و پیشنهاد اقتصادی خوبی هم به ریگی داده اند. سپاهانی ها حتی حاضرند به اندازه دو برابر کل دستمزدی که ریگی در یک فصل از استقلال می گیرد برای این بازیکن در نیم فصل هزینه نمایند.

جالب است بدانید که ریگی جزو بازیکنانی است که دستمزدی در حدود یک میلیارد و 200 میلیون تومان از استقلال دریافت می نماید که این مبلغ در قیاس با بازیکنانی که در این فصل قرار است ارقامی در حدود 5 تا 6 میلیارد از استقلال بگیرند بسیار ناچیزاست.

باشگاه سپاهان حتی پیشنهاد معاوضه ریگی با کیانی را هم به باشگاه استقلال داده است، اما احمد مددی مدیرعامل استقلال تأکید نموده که با این پیشنهاد مخالفت شده است. اما باید توجه داشت که اگر باشگاه نشین ها انتظار دارند ریگی با همان انگیزه همیشگی برای استقلال بازی کند باید او را به لحاظ اقتصادی راضی نمایند تا دستمزد این بازیکن به شکلی متعادل گردد.

ریگی حتی از قراردادی که با استقلال منعقد نموده چیز زیادی هم نصیبش نشده و طبق آخرین خبر هایی که از باشگاه استقلال بیرون آمد این بازیکن مبلغ 400 میلیون تومان از استقلال طلب دارد. با این شرایط باید به ریگی و هر بازیکنی با تأثیرگذاری او حق داد که به پیشنهاد های خود فکر نمایند.

هرچند که باشگاه استقلال در برهه کنونی با پیشنهاد باشگاه سپاهان مخالفت نموده، اما تردیدی نیست حفظ این بازیکن برای فصول آینده بسیار سخت خواهد بود و هیچ بعید نیست اگر ریگی از استقلال به تیم دیگری برود مانند بسیاری از ستاره ها که از این باشگاه جدا شدند، به یکی از ستاره های لیگ تبدیل گردد و بازی های متفاوتی را هم از او ببینیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جابجایی استقلال، پیشنهاد جذاب سپاهان به ستاره استقلال خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جابجایی استقلال، پیشنهاد جذاب سپاهان به ستاره استقلال خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید