موتورسواران از تغییر راستا ناگهانی در طول مراسم راهپیمایی خودداری نمایند

به گزارش وبلاگ رضا، سرهنگ همه خانی گفت: همچنین موتورسواران محترم از تغیر راستا ناگهانی در طول راستا جشن خودداری نمایند چرا که تغیر راستاناگهانی می تواند باعث بروز حادثه و ایجاد خطر برای دیگر شرکت نمایندگان در این مراسم گردد.

موتورسواران از تغییر راستا ناگهانی در طول مراسم راهپیمایی خودداری نمایند

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ رضا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ علی همه خانی ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی متفاوت امسال نسبت به سنوات گذشته گفت: با توجه به برگزاری خودرویی و موتوری مراسم امسال و تردد خودرو ها و موتورسیکلت سواران در راستا های 12 گانه اعلامی لازم است موتورسیکلت سواران محترم، نسبت به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی بیش از پیش اهتمام ورزند.

وی اضافه نمود: از موتورسیکلت سواران می خواهیم که تنها در راستا های اعلامی 6 گانه که اطلاع رسانی شده است تنها حرکت نموده و از ورود به راستا های تردد خودرو ها و تداخل ترافیک با راستا آن ها جدا خودداری کنند.

وی گفت: همچنین موتورسواران محترم از تغیر راستا ناگهانی در طول راستا جشن خودداری کنند چرا که تغیر راستاناگهانی می تواند باعث بروز حادثه و ایجاد خطر برای دیگر شرکت کنندگان در این مراسم گردد.

سرهنگ همه خانی بیان داشت: موتورسواران همچنین به طور ویژه تمام حواس خود را به جلو معطوف داشته و ضمن اینکه از کلاه کاسکت استفاده می کنند حتما به توصیه های پلیس راهور مستقر در تقاطع ها و معابر گوش فرا دهند.

وی اضافه نمود: موتورسواران گرامی حتما حواس خود را به ترک نشین خود نیز معطوف دارند تا از هرگونه حادثه و اتفاق ناگوار جلوگیری کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "موتورسواران از تغییر راستا ناگهانی در طول مراسم راهپیمایی خودداری نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موتورسواران از تغییر راستا ناگهانی در طول مراسم راهپیمایی خودداری نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید