ملی پوشان واترپلو دلسرد شده اند، در حسرت پخش مسابقات مان هستیم

به گزارش وبلاگ رضا، ملی پوش واترپلو در مصاحبه با خبرنگاران، درباره وضعیت اردوهای ملی گفت: از 17 فروردین ماه در مرحله جدید اردوها حاضر هستم، بعد از بازی های آسیایی از طرف کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش قول هایی به ما داده شد که متأسفانه هیچکدام عملی نشد، به همین دلیل بازیکنان ناراضی هستند و در حال حاضر بیش تر به دنبال شغل و دانشگاه می روند. بی مهری ها باعث شد تا ملی پوشان دلسرد شوند.

ملی پوشان واترپلو دلسرد شده اند، در حسرت پخش مسابقات مان هستیم

امیر حسین رهبر در ادامه تاکید نمود: احتیاج به حمایت داریم، زمانیکه حمایت نشویم سرد خواهیم شد. بعد از مدال بازی های آسیایی انتظار حمایت بیش تری داشتیم. شرایط مالی کشور را درک می کنیم اما زمانیکه تبعیض ها را با فوتبال نگاه می کنیم ما هم توقع داریم. فوتبال در هر شرایطی پاداش را دریافت می نماید. بعد از 44 سال در بازی های آسیایی مدال آوری کردیم اما هنوز خبری از پاداش نیست. فقط 2 سکه متبرک از رهبری دریافت کردیم و پاداش پای سکو در جاکارتا، دیگر خبری نشد.

تیم ملی که خود را برای حضور در مسابقات کسب سهمیه مهیا می نماید احتیاج زیادی به دیدار تدارکاتی دارد، رهبر در این باره گفت: قوانین واترپلو 88 درصد تغییر نموده است اگر بخواهیم قوانین را اجرا کنیم احتیاج به بازی های تدارکاتی داریم. حریفان سخت در حال آماده سازی هستند، قزاقستان 4 بازیکن صرب را در اختیار گرفته است و ژاپن هم میزبان المپیک است. حریفان از ما جلوتر هستند و ملی پوشان ما نمی توانند در اردو حاضر شوند.

وی تاکید نمود: قبل از بازی های آسیایی حمایت شدیم اما حال خبری از حمایت نیست با این وجود ملی پوشان دست از کوشش بر نمی دارند و با تمام سختی ها در تمرین حاضر و با انگیزه تمرین می نمایند. ما حتی قراردادهای مسابقات لیگ را هم دریافت نکردیم.

رهبر ادامه داد: فدراسیون سه رشته شنا، شیرجه و واترپلو را زیر نظر دارد اما بودجه یک فدراسیون را دریافت می نماید. وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بودجه فدراسیون را باید افزایش دهند تا فدراسیون مجبور به اعمال تبعیض بین سه رشته نگردد.

ملی پوش واترپلو در سرانجام با انتقاد از عدم پخش مسابقات گفت: واترپلو رشته بسیار سختی است و ملی پوشان بسیار سختی می کشند شاید حتی بیشتر از سایر رشته ها، نمی دانم چرا مسابقات واترپلو پخش ندارد! خانواده های ما در طول مسابقات بازی های آسیایی پای تلویزیون به امید تماشای مسابقات فرزندانشان نشسته بودند اما دریغ از پخش! ما که دیگر ورزش بانوان نیستیم که پوششمان مشکل داشته باشد، چرا کشتی پخش می گردد اما واترپلو نه؟

منبع: خبرگزاری مهر

به "ملی پوشان واترپلو دلسرد شده اند، در حسرت پخش مسابقات مان هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوشان واترپلو دلسرد شده اند، در حسرت پخش مسابقات مان هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید