مقاله محقق دانشگاه صنعتی اصفهان در نشریه Advanced Materials با ضریب تاثیر 27 منتشر شد

به گزارش وبلاگ رضا، پژوهشگر دانشگاه صنعتی اصفهان در پژوهشی نوین در مورد کامپوزیت های تقویت شده با نانوذرات دوبعدی مکسین، پیروز به انتشار مقاله ای در نشریه معتبر بین المللی Advanced Materials شد.

مقاله محقق دانشگاه صنعتی اصفهان در نشریه Advanced Materials با ضریب تاثیر 27 منتشر شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ رضا، پژوهشگر دانشگاه صنعتی اصفهان در پژوهشی نوین در مورد کامپوزیت های تقویت شده با نانوذرات دوبعدی مکسین، پیروز به انتشار مقاله ای در نشریه معتبر بین المللی Advanced Materials با ضریب تأثیر 27.398 شد.

در این مطالعه ابعاد مختلف این مواد از ¬جمله روش¬های ساخت، خواص و کاربرد های مختلف، پیشرفت های اخیر، و نیز چالش های پیش رو در این حوزه مورد آنالیز قرار گرفته است.

در این پژوهش نشان داده شده است که نانوذرات مکسین دارای شیمی بسیار غنی، خواص بسیار منحصربفرد مکانیکی، تریبولوژیکی، الکتریکی، نوری، مغناطیسی و بیولوژیکی هستند و این مواد نوظهور می توانند در ساخت و توسعه مواد پیشرفته با کاربرد های چندگانه مورد استفاده قرارگیرند.

این مقاله به صورت مشترک توسط مسعود ملکی دانشجوی دکتری مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی اصفهان و پرفسور راجندرسینج وارما از دانشگاه پالاکی جمهوری چک در نشریه معتبر بین المللی Advanced Materials از انتشارات وایلی با ضریب تاثیر 27.398 به چاپ رسیده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مقاله محقق دانشگاه صنعتی اصفهان در نشریه Advanced Materials با ضریب تاثیر 27 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله محقق دانشگاه صنعتی اصفهان در نشریه Advanced Materials با ضریب تاثیر 27 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید