معرفی ظرفیت های گیاهان دارویی و معطر ایران به بازارهای سوریه

به گزارش وبلاگ رضا، فراوری فرآورده های ایران ساخت در حوزه گیاهان دارویی و معطر یکی از بسترهای صادراتی و تعامل تجاری و فناورانه با دیگر کشورها است.

معرفی ظرفیت های گیاهان دارویی و معطر ایران به بازارهای سوریه

به گزارش گروه علم و پیشرفت وبلاگ رضا به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،کشور سوریه از گذشته تا اکنون، یکی از کشورهای مهم و راهبردی برای ایران محسوب می گردد که با شروع دوره بازسازی اقتصادی، ایجاد خانه های خلاق، صادرات و مراکز نوآوری، تعامل فناورانه این دو کشور اهمیتی مضاعف پیدا نموده است.

یکی از زمینه های جدی تعامل اقتصادی ایران و سوریه حوزه گیاهان دارویی و معطر شامل داروسازی گیاهی، آرایشی-بهداشتی، صنایع غذایی، طعم و رایحه، عطر و دیگر فرآورده های طبیعی است

به همین دلیل، شرکت آرومد پس از برگزاری موفقیت آمیز وبینار آشنایی با بازار و صنعت گیاهان دارویی و معطر در سوریه و استقبال مخاطبان، برنامه اعزام هیات تجاری به این کشور را با موضوع نمایشگاه تخصصی کشاورزی اگریتکس 2021 دمشق در دستور کار خود قرار داده است.

شرکت های دانش بنیان، خلاق و فناور کشور برای شرکت در این رویداد از حمایت اقتصادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برخوردار خواهند بود.

این رویداد با هدف محوری معرفی توانمندی های ایران در حوزه های یادشده برگزار می گردد و شرکت نمایندگان ضمن بازدید از نمایشگاه تخصصی کشاورزی اگریتکس 2021 دمشق با حضور در نشست های تجاری، محصولات و توانمندی های فناورانه شان را به همتایان خود در حوزه کسب وکار سوریه ارائه می نمایند.

فعالان فناور شرکت های دانش بنیان و خلاق همچنین از این فرصت برخوردارند که ضمن بازدید از شرکت های مطرح سوری در بخش گیاهان دارویی و معطر، از مراکز مهم اقتصادی و صنعتی سوریه بازدید نمایند.

این اعزام، 29 خرداد امسال انجام می گردد و تا 3 تیرماه ادامه خواهد داشت که شرکت های دانش بنیان و خلاق فعال در بخش گیاهان دارویی و معطر، تولیدنمایندگان اسانس و عصاره های گیاهی، صادرنمایندگان فرآورده های گیاهان دارویی و معطر و تولیدنمایندگان محصولات آرایشی-بهداشتی در آن حضور خواهند داشت.

علاقمندان به سرمایه گذاری در بخش گیاهان دارویی و معطر، پژوهشگران، محققان و عموم علاقمندان به بخش گیاهان دارویی و معطر می توانند تا 31 اردیبهشت امسال با مراجعه به آدرس اینترنتی رویداد آمادگی خود را برای حضور اعلام نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "معرفی ظرفیت های گیاهان دارویی و معطر ایران به بازارهای سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی ظرفیت های گیاهان دارویی و معطر ایران به بازارهای سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید