معارفه مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخ گویی به شکایات سازمان میراث فرهنگی

به گزارش وبلاگ رضا، در مراسمی با حضور معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخ گویی به شکایات این سازمان معارفه شد.

معارفه مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخ گویی به شکایات سازمان میراث فرهنگی

در این مراسم که در محل دفتر معاونت توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی برگزار گردید، سیدرحمت الله رئوف حنان به عنوان مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخ گویی به شکایات این سازمان معارفه و از خدمات محمدرضا روشناسان مدیرکل سابق این دفتر تجلیل به عمل آمد.

محمد خیاطیان معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی در این نشست با قدردانی از کوشش های محمدرضا روشناسان و تبریک انتصاب سیدرحمت الله رئوف حنان به اهمیت بازرسی در سازمان ها اشاره نمود و گفت: سازمان میراث فرهنگی به مدت سه سال پیاپی به عنوان دستگاه برتر انتخاب شده است که این موفقیت به طور حتم محصول کوشش همه مدیران، کارکنان و کارشناسان این سازمان است و نشان از سلامت اداری در این سازمان دارد.

او اضافه کرد: بازرسی و پاسخگویی به شکایات یکی از مهمترین بخش های هر سازمان است که خوشبختانه در سازمان میراث فرهنگی این بخش با نگاهی بر مبنای هدایت در این مدت فعالیت می کرد.

خیاطیان اضافه کرد: مدیران، کارکنان و کارشناسان باید احساس نمایند که بازرسی و پاسخگویی به شکایات در کنار آن ها است و نه در مقابل آن ها و این اداره کل به عنوان یک مشاور امین در خدمت همه بخش های سازمان است.

او در ادامه به نقش این اداره کل در رسیدگی به موضوعات مرتبط با ادارات کل استانی اشاره نمود و اضافه کرد: یکی از موضوعات مهمی که این اداره کل به آن توجه داشته است، توجه به مسائل مرتبط با ادارات کل استانی و تعامل با آن ها است.

معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی اضافه کرد: وظیفه دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات روشن کردن جهت و هدایت است تا در این جهت روشن و هموار روند رو به رشد هر دستگاه و سازمان انجام گردد.

او خاطر نشان کرد: خوشبختانه آقای روشناسان در مدت مدیریت خود در این دفتر عملکرد بسیار خوبی از خود به جای گذاشته است و عملکرد آقای رئوف حنان در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران نیز مثبت است و این عملکرد مثبت و روند رو به جلو باید در این اداره کل نیز ادامه یابد تا روند موفقیت سازمان همچنان طی گردد و برای چهارمین سال نیز سازمان میراث فرهنگی به عنوان دستگاه برتر معرفی گردد.

منبع: میراث آریا

به "معارفه مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخ گویی به شکایات سازمان میراث فرهنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معارفه مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخ گویی به شکایات سازمان میراث فرهنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید