مصوبه دولت در مورد اشتغال و جذب قهرمانان ورزشی اجرا می گردد

به گزارش وبلاگ رضا، مسعود سلطانی فر ظهر شنبه حاشیه افتتاح طرح های ورزشی و رفاهی در شهرستان پارس آباد اضافه نمود: براساس این مصوبه دولت دستگاه های اجرایی موظف هستند براساس نیازهایشان قهرمانان ورزشی را جذب و از آنها استفاده نمایند.

مصوبه دولت در مورد اشتغال و جذب قهرمانان ورزشی اجرا می گردد

وی تاکید نمود که برای اجرای این مصوبه به مرور باید قهرمانان ورزشی را به دستگاه های مختلف معرفی کنیم تا انشالله توسط سایر ادارات و سازمان ها جذب شوند.

وزیر ورزش و جوانان با بیان برنامه های سفر به استان اردبیل تاکید نمود که حضور در اولین بازی تیم ملی والیبال در مقابل پرتغال در هفته چهارم لیگ ملت های والیبال و افتتاح و بازدید از پروژه های ورزشی در شهرهای مختلف این استان دلایل سفر به اردبیل بود.

وی با اشاره به حضور در شهرهای مشگین شهر، گرمی و پارس آباد توضیح داد: در شهرستان پارس آباد طرح های خوبی نظیر سالن تخصصی ووشو، تنیس روی میز و جانبازان و معلولان و خوابگاه ورزشگاران که ظرفیت خوبی برای میزبانی از رقابت های مختلف است، افتتاح شد.

سلطانی فر با اشاره به افتتاح زمین چمن طبیعی فوتبال در این شهرستان با اعتبار 20 میلیارد ریال یادآور شد: امکانات ورزشی خوبی در شهرستان پارس آباد فراهم شده که امیدواریم براساس نیازها و استعدادهای شهرستان از این فضاها استفاده گردد.

وی با اشاره به کلنگ زنی سالن سرپوشیده سه هزار نفری در این شهرستان به عنوان یکی از طرح های مورد تاکید حوزه ورزش ادامه داد: امیدواریم طی دو تا سه سال آینده این پروژه تکمیل و به بهره برداری برسد.

وزیر ورزش و جوانان ایجاد و بهره برداری از این پروژه ها را در رشد و توسعه ورزش استان اردبیل تاثیرگذار خواند و متذکر شد: با افتتاح این پروژه ها سرانه ورزشی شهرستان پارس آباد از متوسط کشوری نیز فراتر رفت.

لازم به ذکر است سالن تنیس روی میز، خوابگاه ورزشکاران، سالن تخصصی ویژه جانبازان و معلولان، سالن تخصصی ووشو و زمین چمن طبیعی فوتبال از جمله پروژه های افتتاح شده از سوی وزیر ورزش و جوانان در پارس آباد بود.

این پروژه های ورزشی با اعتباری بالغ بر 31 میلیارد ریال در شهرستان پارس آباد در شمال استان اردبیل افتتاح و به بهره برداری رسید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مصوبه دولت در مورد اشتغال و جذب قهرمانان ورزشی اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصوبه دولت در مورد اشتغال و جذب قهرمانان ورزشی اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید