مازندران چشمه جوشان پهلوانان بااخلاق است

به گزارش وبلاگ رضا، مهدی عبوری شامگاه یکشنبه در مراسم افتتاحیه بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر در ساری گفت: دو اتفاق مهم جام باشگاه های آسیا و جام فجر در ورزش تکواندو به میزبانی ساری افتخار بزرگی به شمار می رود تا میهمان نوازی خود را نه تنها به هم وطنان بلکه به کشورهای آسیایی و در بعد بالاتر با میهمانان عرصه دنیای به نمایش گذاریم و به عمل ثابت گردد ساری می تواند تفرجگاه خوبان دنیا باشد.

مازندران چشمه جوشان پهلوانان بااخلاق است

وی توضیح داد: راه برون رفت این شهر و حتی استان از معضلات پیش روی آن گردشگری است، یعنی به واقع محور و اصل توسعه ساری و مازندران گردشگری توریسم ورزشی و پذیرش گردشگران ورزشی چه از بعد سلامت و چه از بعد قهرمانی آن است.

عبوری گفت: به مسئولین ورزش ایران توصیه می کنم اگر می خواهید رهآورد تیم های ملی از مسابقات آسیایی و جهانی در اکثر رشته های ورزشی مدال های خوشرنگ باشد؛ مازندران و مازندرانی ها را دریابید.

بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی جام فجر از صبح یکشنبه با شرکت 20 تیم از کشورهای ایران (2 تیم)، افغانستان (3 تیم)، پاکستان (3 تیم)، روسیه (2 تیم) عراق (2 تیم)، لوکزامبورگ، سوریه، سیشل، عمان، یونان، آذربایجان، هند، ارمنستان در دو بخش مردان و زنان در ساری شروع شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مازندران چشمه جوشان پهلوانان بااخلاق است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مازندران چشمه جوشان پهلوانان بااخلاق است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید