شایان: منطقی نبود که در لیست مازاد باشم

به گزارش وبلاگ رضا، من فکر می کنم عده ای با من مشکل دارند که این مسائل را مطرح می نمایند تا مثلا به من ضربه بزنند اما این مسائل برای من مهم نیست بلکه برای من این مهم است که سرمربی تیم از من راضی است.

شایان: منطقی نبود که در لیست مازاد باشم

شایان مصلح، بازیکن پرسپولیس خوب می داند که در نیم فصل دوم کار سختی را برای بازی در پرسپولیس پیش رو دارد. خریدهای تازه پرسپولیس کار او را برای رسیدن به ترکیب دشوارتر می نمایند و عده ای از منتقدان حضور او در پرسپولیس، معتقدند که بسته بودن پنجره جابجایی باعث حفظ او در پرسپولیس شد، وگرنه شاید در شروع همین فصل شایان مصلح باید با پرسپولیس خداحافظی می کرد. حالا اما او با قرمزها ادامه می دهد و در نیم فصل دوم راهی پردردسر را پیش رو دارد. شایان مصلح درباره پرسپولیس و این روزهایش می گوید.

پنجره جابجایی پرسپولیس بالاخره باز شد و شاهد حضور بازیکنان جدید هستیم. جابجایی تیم را چطور ارزیابی می کنی؟

به هر حال فشار بازی ها زیاد است و بازی ها پشت سر هم برگزار می گردد، ما در چند جبهه باید بجنگیم و فرصت زیادی برای آماده سازی خودمان نخواهیم داشت و به همین دلیل احتیاج به بازیکنان تازه نفس و جدید داریم. بازیکنانی که به ما اضافه شدند بدون شک باعث تقویت پرسپولیس خواهند شد. ما در همه نقاط که احتیاج داشتیم بازیکن گرفتیم و مطمئنا نسبت به ماه های قبل تقویت خواهیم شد.

محمد نادری در پستی بازی می نماید که تو بازی می کنی. نگران نیستی که جایگاهت در ترکیب اصلی پرسپولیس به خطر بیفتد؟

نادری پسر و بازیکن خیلی خوبی است و در این مدت خیلی خوب با هم هماهنگ شدیم و او از دوستان خوب من به حساب می آید. از رقابت چه با نادری چه با محمد انصاری و چه هر بازیکن دیگری هراسی ندارم چرا که ما در عین رقابتی که با هم داریم رفاقت خوبی هم با هم داریم و رقابت ما در شرایط خوب و سالمی انجام می گردد. برای بازیکنان پرسپولیس نتیجه گیری تیم از هر چیزی مهمتر است و چه من بازی کنم و چه سایر بازیکنان مهم این است که پرسپولیس نتیجه بگیرد. البته نادری به جز دفاع چپ در دفاع وسط هم بازی می نماید و می تواند در هر دو پست به تیم یاری کند.

قبل از نیم فصل این مسئله به گوش می رسید که نام تو در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفته است اما در نهایت در تیم ماندنی شدی.

من فکر می کنم عده ای با من مشکل دارند که این مسائل را مطرح می نمایند تا مثلا به من ضربه بزنند اما این مسائل برای من مهم نیست بلکه برای من این مهم است که سرمربی تیم از من راضی است و خوشبختانه در تیم جا افتادم. به هر حال هر انسانی در هر شرایطی که باشد عده ای درباره او مغرضانه نظر می دهند و من هم از این مسئله جدا نیستم. یکسری علاقه دارند که به من ضربه بزنند اما من کوشش کردم تا شرایطم خوب گردد و امیدوارم دیگر دست از سرم بردارند. هر بار بحث از لیست مازاد می شد نام من هم به میان می آمد. اما هیچ کسی از درون باشگاه به من نگفته بود که در لیست مازاد هستم و فکر می کنم این مسئله منطقی هم نبود چرا که محمد انصاری مصدوم شده بود و دفاع چپ نداشتیم و در این شرایط منطقی نبود که نام من در لیست مازاد باشد اما به هر حال از این حرف ها همواره وجود دارد و نمی گردد جلوی این شایعات را بگیرند.

فضای رقابت در فوتبال ایران از شرایط معمول خارج شده و بعضی عنوان می نمایند از تیم پرسپولیس حمایت های خاص اقتصادی و غیراقتصادی می گردد و به نظر می رسد فضای رقابت دیگر جوانمردانه نیست. نظر تو در این خصوص چیست؟

من بازیکنی نیستم که درباره حاشیه ها حرف بزنم و همواره سعی می کنم خودم را از این فضا دور کنم اما واقعا کسانی که این حرف ها را می زنند اوج بی انصافی را انجام می دهند. در خصوص مسائل اقتصادی باید بگویم که نمی گویم حتما کمتر از بقیه پول گرفتیم اما با اطمینان خاطر می گویم بیشتر از بقیه نگرفتیم. تیم هایی که علیه ما صحبت می نمایند وجدانشان را قاضی نمایند و ببینند که ما بعد از چند وقت دریافتی داشتیم. ما چندین ماه بود که پول نگرفته بودیم و حتی بعضی از بازیکنان از فصل گذشته هم طلبکار هستند. اما نمی دانم چرا این حرف ها را مطرح می نمایند. ما در دو سه فصل اخیر جزو بهترین های لیگ بودیم و عملکرد موفقیت آمیزی هم داشتیم اما این مسئله که از ما حمایت خاصی می گردد اصلا صحت ندارد. شرایط اقتصادی ما را همه می دانند و احتیاج نیست که من دوباره تکرار کنم. درباره داوری ها هم چیزی نیست که کسی بتواند آن را کتمان کند چرا که داوری ها عمدی نیست و اگر در یک بازی به صورت سهوی به سود یک تیم سوت می زنند شاید در یک بازی دیگر هم به صورت سهوی علیه آن تیم سوت بزنند. در همین بازی با سپاهان که آنها می گویند پنالتی نبوده باید این را هم در نظر بگیرند که در بازی با سایپا گل این تیم به دلیل خطا روی من انجام شد اما این مسائل عادی است و برای هر تیمی پیش می آید و نباید اینطور باشد حملات ناجوانمردانه انجام دهد.

11

منبع: ایران ورزشی

به "شایان: منطقی نبود که در لیست مازاد باشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایان: منطقی نبود که در لیست مازاد باشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید