زیرساخت های حوزه آب پاسخگوی احتیاج مردم و جمعیت شناور آستارا نیست

به گزارش وبلاگ رضا، یونس رنجکش در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه اعتبارات پیش بینی گردیده برای آستارا با توجه به برخی محرومیت ها و جمعیت شناور گردشگر نمی تواند پاسخگوی نیازها باشد، اظهار کرد: باید کوشش گردد تا مدیران و دستگاه های اجرایی از طریق وزارتخانه ها و سازمان های مرکزی پیگیر اعتبارات ملی برای پیشبرد پروژه های شهرستان باشند.

زیرساخت های حوزه آب پاسخگوی احتیاج مردم و جمعیت شناور آستارا نیست

وی یادآورشد: بیش از 170 میلیارد ریال اعتبار برای شهرستان آستارا در سال 97 پیش بینی گردیده که از محل های استانی، نفت و گاز و همچنین جز 18 است.

فرماندار آستارا تاکید نمود: این شهرستان در حوزه تامین زیرساخت ها به ویژه در بخش آب و برق و همچنین فرسودگی سیستم های انتقال انرژی و شبکه های آبرسانی در کنار سایر بخش ها همچون مشکل فاضلاب و اجرای پروژه های راه سازی نیازمند بهره مندی از اعتبارات ملی است.

وی اضافه کرد: آستارا شهرستانی با موقعیت خاص است و با توجه به ارائه خدمات این شهرستان در سطح ملی و صندلی استراتژیک آن به عنوان پیشانی خاک جمهوری اسلامی ایران نیازمند توجه بیشتر در سطح ملی برای پیشبرد اهداف توسعه ای است.

فرماندار آستارا توضیح داد: دولت در این سال ها توجه جدی به بخش خصوصی و زیرساخت ها و خدمات در آستارا داشته اما کمبودها و عقب ماندگی های شهرستان که از گذشته باقیمانده نیازمند شتاب بیشتر و برطرف مشکل است.

رنجکش با بیان اینکه در سال گذشته 620 میلیارد ریال اعتبار در بخش های مختلف استانی و ملی برای آستارا پیش بینی گردیده بود که 30 درصد آن تخصیص یافته است، گفت: در حال حاضر برای تکمیل بخش قابل توجهی از پروژه های آستارا نیازمند اعتبار هستیم.

وی ادامه داد: اولویت سال جاری شهرستان آستارا با توجه به پیش بینی اعتبارات اختصاصی، پروژه هایی با پیشرفت بالای 70 درصد است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "زیرساخت های حوزه آب پاسخگوی احتیاج مردم و جمعیت شناور آستارا نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیرساخت های حوزه آب پاسخگوی احتیاج مردم و جمعیت شناور آستارا نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید