جدیدترین مدل های جایگاه بار و اپن آشپزخانه در 30 عکس متفاوت

به گزارش وبلاگ رضا، آشپزخانه ها مدام در حال تغییر هستند، با همه گیر شدن میل صبحانه بروی میز کانتر یا اپن آشپزخانه، اندازه تقاضا نسبت به جایگاه بار و میز اپن آشپزخانه بسیار بیشتر از قبل شده است. جایگاه هایی که در این مطلب قصد معرفی آنها را دارم علاوه بر خود آشپزخانه در بسیاری مکان های دیگر مانند، میز ناهارخوری یا اتاق خواب برای میزهای ایستاده و بلند لپ تاپ و بعلاوه در رستوران ها هم کاربرد خواهند داشت. هر کدام از این جایگاه ها برای راه انداختن چنین کارهایی مفید واقع خواهند شد. جایگاه بار، درست مانند هر وسیله دیگری در دکوراسیون داخلی خانه، در طرح و سبک های مدرن، روستیک، کلاسیک، امروزی، مینیمال ، صنعتی، آینده نگرانه و بسیاری موارد دیگر ساخته می شوند. در این مطلب سعی نموده ایم از هر سبک و نمونه ای یک مدل آورده باشیم تا تمام سلیقه ها پوشش داده گردد، بعلاوه تعدادی از مدل های مقرون به صرفه قیمت هم در قسمت توضیحات معین خواهند شد. لطفا تا خاتمه همراه ما باشید.

جدیدترین مدل های جایگاه بار و اپن آشپزخانه در 30 عکس متفاوت

مدلی جایگاه بار زیر یک نمونه چوبی بسیار شیک و ساده است. چنین طرح هایی عمدتا به منطقه ها شمالی اروپا تعلق دارد اما در بین تمامی مردم دنیا طرفدارانش بی تعداد هستند. رنگ بکار رفته در تمامی مدل ها در حالت کمینه و پاستلی قرار گرفته است و براحتی با دکوراسیون های مدرن و کلاسیک ست می شوند. اما برای طرح های مدرن تر می توانید از نمونه آورده شده در عکس دوم بهره ببرید. این مدل ها طبیعتا راحتی مدل های اول را ندارند اما ارتفاعشان قابل تنظیم بوده و برای میل کردن غذاهای سریع بسیار مناسب خواهند بود.

مدل جایگاه بار زیر یک نمونه مقرون به صرفه بین تمامی مدل های این پست است. طراحی جایگاه طوری اجرا شده که در همان نگاه اول تمام نظرها را بخود جلب می نماید، علت این جلب نظر انحنای جالب و خلاقانه قسمت نشیمنگاه هست. ارتفاع جایگاه ها چندان بالا نبوده و برای میز اپن کم ارتفاع در آشپزخانه بسیار مفید خواهد بود. مدل آورده شده در عکس دوم هم در عین اینکه ساده است اما بسیار لوکس و زیبا دیده می گردد، نشیمنگاه این مدل چرم طبیعی بوده و تمام بدنه از چوب صد در صد طبیعی ساخته شده است.

جایگاه بار ایتالیایی زیر (عکس اول) تماما درباره جزئیات است. هر قسمت از این جایگاه زیبا با دقت، پیچیدگی و دوام بالا طراحی شده تا زیبایی آن برای سال های سال تداوم داشته باشد. مدل دوم بواقع یک هویت خاص و منحصر بفرد دارد. اگرچه بسیاری جایگاه های چوبی و آهنی بدون قسمت نشمینگاه پارچه ای ترجیح می دهند اما هر طور هم که باشد نمی توان از زیبایی این طرح ها گذشت. این جایگاه ها طبیعتا راحت تر بوده و رنگ های بیشتری به دکوراسیون آشپزخانه اضافه می نمایند. مدل سوم هم دقیقا برای همین هدف طراحی شده، یعنی آوردن رنگ های شاد و گرم به آشپزخانه.

جایگاه بار زیر نام بسیار جالبی دارد، این جایگاه بنام جایگاه عصرانه شناخته می گردد. بنظرم واقعا نام ساده و در عین حال معنی داری برای این طرح انتخاب نموده اند. جایگاه ها طرحی بسیار خاص دارند که در همان نگاه اول آنها را از سایر طرح های موجود در بازار کاملا جدا می نماید. چنین جایگاه ایی برای دکوراسیون های صنعتی بسیار مناسب خواهد بود. مدل دوم اما برعکس مدل بالا طرحی کاملا روستیک دارد، چوب بکار رفته در قسمت نشیمنگاه آنها را برای دکوراسیون های چوبی و روستیک و یا جنگلی بسیار مناسب خواهد نمود.

فک می کنم نام مدل جایگاه بار زیر را در همان نگاه اول حدس زده باشید. بله همانطور که در شکل های زیر تعیین است نام این جایگاه زیبا و خلاقانه جایگاه چوب پنبه ای است. چوب پنبه ای که برای بستن درب بطری ها مورد استفاده قرار می گیرد حالا با همان طرح در مقیاسی بزرگتر در جایگاه های اپن آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند. پایه های جایگاه برنزی بوده اما بهرحال ظاهر جایگاه طوری است که برای دکوراسیون های مدرن یکی از برترین گزینه ها خواهد بود. مدل دوم هم طرحی کاملا فلزی و سیمی دارد. جالب است بدانید این جایگاه دست ساز بوده و حدود 400 نقطه در آن با دست جوش خورده است.

در ادامه سایر مدل های جایگاه بار را مشاهده می فرمایید:

×

خوانندگان این نوشته مطالب زیر را هم خوانده اند:

مدل تازه جایگاه اپن آشپزخانه در طراحی مدرن و شیک امروزی

مدل جایگاه اپن آشپزخانه شیک و زیبا در دکوراسیون آشپزخانه

مدل اپن آشپزخانه در طرح های شیک و کاربردی مناسب منازل امروزی

تزیین میز صبحانه خوری، ایده ای تازه در طراحی آشپزخانه

جایگاه بار

منبع: اتاق

به "جدیدترین مدل های جایگاه بار و اپن آشپزخانه در 30 عکس متفاوت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین مدل های جایگاه بار و اپن آشپزخانه در 30 عکس متفاوت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید