باگ عجیب و دردسرساز آیفون 14 در ارتباط اضطراری !

به گزارش وبلاگ رضا، گجت نیوز نوشت: درحالی که یکی از دستاوردهای بزرگ آیفون 14 ارتباط اضطراری برای نجات جان صاحبش در تصادفات است و تماس اتوماتیک با اورژانس، حالا این نقطه قوت با اشتباه در شناسایی خطر واقعی به یک باگ بدل شده است.

باگ عجیب و دردسرساز آیفون 14 در ارتباط اضطراری !

آیفون های شماری از افراد به اشتباه تشخیص داده اند که آن ها تصادف نموده اند؛ اما حقیقت چیز دیگری بوده است. یکی از روزنامه نگاران وال استریت ژورنال در توییتی نمونه ای از تماس هایی را منتشر نموده است که آیفون به صورت اتوماتیک با اورژانس و پلیس می گیرد. گفته می گردد دارنده آیفونی که این تماس را گرفته، در شهربازی شهر وارن استان اوهایو روی ترن هوایی بوده است. هنگام پخش پیام صوتی آیفون، می توانید صدای جیغ افراد حاضر در ترن هوایی را بشنوید.

قابلیت تشخیص تصادف افزون بر حسگرهای شتاب سنج نو، به سایر حسگرهای به کاررفته در آیفون اتکا می نماید. حسگر بارومتر در آیفون های نسل نو می تواند تغییرات فشار کابین خودرو را نیز تشخیص دهد و GPS دقت بیشتری از نسل قبل دارد و میکروفون می تواند صداهای شدیدی را شناسایی کند که درنتیجه تصادف ایجاد می شوند.

ماه گذشته میلادی فردی سراغ آنالیز قابلیت تشخیص تصادف آیفون رفت و درنهایت متوجه شد که این قابلیت به طورکامل قابل اتکا نیست. سیستم Crash Detection چند روز پیش جزئیات تصادفی مرگ بار را در استان نبراسکا برای اورژانس ارسال کرد و از این حیث قابلیت مهمی محسوب می گردد؛ اما همچنان نقص هایی دارد.

وال استریت ژورنال می گوید اورژانس شهرستان وارن از زمان عرضه رسمی آیفون 14 به بازار، 6 تماس اورژانسی از طرف قابلیت تشخیص تصادف دریافت نموده است؛ درحالی که در تمامی موارد، فرد در شهربازی حضور داشته است. این رسانه ادعا می نماید کاربران دیگری در سایر نقاط آمریکا با مشکل مشابهی روبرو شده اند.

4141

منبع: خبرآنلاین

به "باگ عجیب و دردسرساز آیفون 14 در ارتباط اضطراری !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باگ عجیب و دردسرساز آیفون 14 در ارتباط اضطراری !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید