اینتر و مهاجم یوونتوس جریمه شدند

به گزارش وبلاگ رضا، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا، مهاجم بانوی پیر و باشگاه اینتر را به خاطر تخلفات شان در هفته گذشته مجازات کرد.

اینتر و مهاجم یوونتوس جریمه شدند

به گزارش وبلاگ رضا، مویس کین، مهاجم جوان تیم فوتبال یوونتوس به دلیل شیرجه زدن در بازی هفته اخیر تیمش مقابل کالیاری 2 هزار یورو جریمه نقدی شد. این اتفاق در حالی اتفاق افتاده که او در این بازی به شدت از سوی طرفداران تیم حریف مورد اهانت های نژادپرستانه واقع شد، البته طبق اعلام سازمان لیگ فوتبال ایتالیا قرار است تحقیقات جدیدی برای شناسایی عوامل اهانت نژادپرستانه به مهاجم ایتالیایی و ملی پوش یوونتوس در استادیوم ساردینیا انجام گردد. در این میان اما مهاجم خوش آتیه بیانکونری به خاطر کوشش برای فریب داور در همین بازی مجازات شده است.

آرکادیوژ میلیک، مهاجم ناپولی هم به همین دلیل و کوشش برای فریب داور در شب باخت 2 بر یک تیمش مقابل امپولی، 2 هزار یورو جریمه شده است.

باشگاه اینتر اما با جریمه نقدی سنگین تری مجازات شده است. نراتزوری به دلیل شعارهای نژادپرستانه طرفدارانش علیه طرفداران جنوا 12 هزار یورو جریمه نقدی شده است. ایگلی تاره، مدیر ورزشی باشگاه لاتزیو نیز به دلیل انتقاد از یاری داور ویدئویی در شب باخت یک بر صفر این تیم مقابل اسپال، به پرداخت 5 هزار یورو جریمه نقدی محکوم شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اینتر و مهاجم یوونتوس جریمه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینتر و مهاجم یوونتوس جریمه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید