پیولی: شایسته ایستادن در رده دوم جدول بودیم، به قدرت ذهنی بازیکنانم افتخار می کنم

به گزارش وبلاگ رضا، سرمربی تیم فوتبال میلان از اینکه تیمش پیروز به سرانجام بردن فصل در رده دوم و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا شد، ابراز خوشحالی کرد.

پیولی: شایسته ایستادن در رده دوم جدول بودیم، به قدرت ذهنی بازیکنانم افتخار می کنم

به گزارش وبلاگ رضا، استفانو پیولی در پی رجحان 2 بر صفر شب گذشته (شنبه) شاگردانش در خانه آتالانتا در هفته انتهای فصل 21-2020 سری A که باعث شد فصل را در صندلی دوم و با کسب سهمیه لیگ قهرمانان (برای اولین بار از سال 2013 رقم خورد) به انتها ببرند، پس از این بازی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گفت: ما به این دستاورد رسیدیم، چون شایسته اش بودیم. ما به خاطر بازی هایی که در طول فصل به نمایش گذاشتیم، شایسته قرار دریافت در صندلی دوم جدول بودیم.

وی اضافه کرد: متأسفانه ما در بازی قبلی مان مقابل کالیاری دو امتیاز از دست دادیم اما با این حال پیروز شدیم سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنیم. واقعاً خوشحالم و باید از باشگاه تشکر کنم که اجازه داد تا ما در بهترین محیط ممکن کار کنیم. بار دیگر بازیکنان، مدیران، کادر فنی و طرفداران ثابت کردند که در میلان بودن چه معنا و مفهومی دارد.

سرمربی میلان ادامه داد: به این فکر می کردم که اگر نتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنیم، تابستان خیلی دشواری خواهیم داشت. نقطه قوت واقعی این تیم اما این است که ما در لحظات سخت عقب نشینی نمی کنیم. به قدرت ذهنی بازیکنانم افتخار می کنم که در طول این فصل از آنها دیدم. ما در 19 بازی از 38 بازی بدون زلاتان ابراهیموویچ بازی کردیم که این تفاوت را رقم زد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پیولی: شایسته ایستادن در رده دوم جدول بودیم، به قدرت ذهنی بازیکنانم افتخار می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیولی: شایسته ایستادن در رده دوم جدول بودیم، به قدرت ذهنی بازیکنانم افتخار می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید