لیگ قهرمانان اروپا، افتتاحیه اروپایی تاتنهام با فزونی مقابل منچسترسیتی، پیروزی اطمینان بخش لیورپول در خانه

به گزارش وبلاگ رضا، تیم های فوتبال لیورپول و تاتنهام بازی های خانگی شان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را با پیروزی به انتها رساندند.

لیگ قهرمانان اروپا، افتتاحیه اروپایی تاتنهام با فزونی مقابل منچسترسیتی، پیروزی اطمینان بخش لیورپول در خانه

به گزارش وبلاگ رضا، دور رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با فزونی خانگی تیم های فوتبال لیورپول و تاتنهام شروع شد.

در این چارچوب لیورپول در استادیوم آنفیلد 2 بر صفر از سد پورتو گذشت تا با اطمینان به بازی برگشت در زمین رقیب بیندیشد. شوت کیتا در دقیقه پنج با برخورد به بازیکن حریف به تور دروازه چسبید و در ادامه فرمینو در دقیقه 26 اختلاف را دو برابر کرد. کوشش دو تیم در نیمه دوم گلی به این بازی اضافه نکرد و در نهایت لیورپول فزونی اطمینان بخش 2 بر صفر را جشن گرفت.

در دیگر بازی، تاتنهام در اولین بازی اروپایی خود در استادیوم جدیدش یک بر صفر از سد منچسترسیتی قدرتمند گذشت و به بازی برگشت امیدوار شد. اتفاق مهم نیمه اول پنالتی آگوئرو بود که توسط یوریس، سنگربان تاتنهام مهار شد. در نیمه دوم، مین کره ای در ادامه شاهکارهای این فصلش، مانند لیگ داخلی در لیگ قهرمانان هم اولین گل تاریخ تیمش در استادیوم جدید خود را به ثمر رساند و در دقیقه 78 فزونی یک بر صفر تاتنهام را رقم زد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لیگ قهرمانان اروپا، افتتاحیه اروپایی تاتنهام با فزونی مقابل منچسترسیتی، پیروزی اطمینان بخش لیورپول در خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان اروپا، افتتاحیه اروپایی تاتنهام با فزونی مقابل منچسترسیتی، پیروزی اطمینان بخش لیورپول در خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید