اهدا 189 دستگاه لپ تاپ و تبلت بین دانش آموزان و دانشجویان ایلامی

به گزارش وبلاگ رضا، 189 دستگاه لپ تاپ و تبلت در آیینی با حضور معاون امور فرهنگی موسسه خیریه عترت بوتراب و تعدادی از مسوولان محلی بین دانش آموزان و دانشجویان نیازمند و مددجوی ایلامی توزیع شد.

اهدا 189 دستگاه لپ تاپ و تبلت بین دانش آموزان و دانشجویان ایلامی

به گزارش خبرگزاری وبلاگ رضا از ایلام، مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در این آیین گفت: از این تعداد لوازم هوشمند که با همکاری کمیته امداد و موسسه خیریه عترت بوتراب تهیه شده اند 109 دستگاهلپ تاپ و 80 دستگاه آنها تبلت است.

رضا طاهری با عنوان اینکه از سال گذشته تا به امروز بیش از سه هزار دستگاه لپ تاپ و تبلت بین دانش آموزان نیازمند مورد حمایت کمیته امداد توزیع شده است، اضافه کرد: ارزش این اقلام بیش از 115 میلیارد ریال بوده است.

وی تاکید کرد: اهدای لوازم تحصیلی هوشمند بین مددجویان استان در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان و در قالب کمیته محرومیت زدایی کنگره سه هزار شهید ایلام اجرا شده است.

وی با عنوان اینکه هم اکنون بیش از 10 هزار دانش آموز و دانشجو از خدمات متنوع کمیته امداد استان برخوردار هستند، اضافه کرد: از این تعداد 943 دانش آموز و دانشجواز حمایت های موسسه عترت بوتراب برخوردار هستند و سالیانه خدمات متنوع مالی، فرهنگی و تحصیلی از این موسسه در یافت می کنند.

معاون امور فرهنگیموسسه عترت بوتراب نیز در این آیین گفت: تا به امروز در سطح کشور بیش از یک هزار و 500 دستگاه لپ تاپ و تبلت برای دانش آموزان و دانشجویان مورد حمایت موسسه بوتراب تهیه شده که ارزش این اقلام بیش از 140 میلیارد ریال بوده است.

نصرت الله مومنی با عنوان اینکه جامعه مورد هدف موسسه بوتراب دانشجویان و دانش آموزان یتیم هستند، شرح داد: این موسسه برای پیشرفت تحصیلی این افراد برنامه های متنوعی تدارک دیده و در قالب این برنامه ها از آنان حمایت می کند.

وی اضافه کرد: موسسه بوتراب علاوه بر خدماتی که بصورت معمول به دانشجویان و دانش آموزان مورد حمایت موسسه ارائه می دهد، برای افرادی از این قشر که دارای استعدادهای درخشان علمی و تحصیلی هستند نیز برنامه های ویژه حمایتی تدارک دیده تا این افراد با کمک موسسه بتوانند مدارج بالای علمی را بدست آورند.

بیش از 70 هزار نفر در استان ایلام از خدمات کمیته امداد برخوردارند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "اهدا 189 دستگاه لپ تاپ و تبلت بین دانش آموزان و دانشجویان ایلامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدا 189 دستگاه لپ تاپ و تبلت بین دانش آموزان و دانشجویان ایلامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید