اعلام آمادگی هوانیروز ارتش برای انجام مأموریت های امدادی

به گزارش وبلاگ رضا، فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش با بیان اینکه آماده اجرای هرگونه مأموریتی برای یاری رسانی به مردم هستیم، گفت: تا به امروز در جهت مبارزه با کرونا پرواز های امدادی به استان های فارس و مرکزی داشته ایم.

اعلام آمادگی هوانیروز ارتش برای انجام مأموریت های امدادی

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ رضا، امیر سرتیپ دوم خلبان سید قاسم خاموشی فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش در مورد اقدامات این یگان عملیاتی در جهت یاری به هموطنان و مقابله با ویروس کرونا، گفت: خلبانان ما در استان های فارس و مرکزی ضمن انجام مأموریت امدادی، آمادگی خود را برای خدمت به مردم در زمان مواجهه با سیل احتمالی در سطح کشور حفظ نموده اند.

وی اضافه نمود: سایر یگان های پایگاه نیز در حال اجرا وظایف ذاتی و قانونی خود هستند.

فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز (اصفهان) گفت: نبرد هوشمندانه با ویروس منحوس کرونا را تا کنون بدون تلفات انجام داده ایم و ادامه خواهیم داد.

وی ادامه داد: صد ها سرباز وظیفه این پایگاه که فرزندان ملت و امانت این پایگاه هستند را همچون فرزندان خود مراقبت نموده ایم و با یاری همین فرزندان و با دقت و مراقبت از سلامتی سربازان، ضمن پاکسازی و مراقبت از اماکن وسیع پایگاه، پاکسازی بخش وسیعی از مساحت شهر اصفهان را با موفقیت انجام داده ایم.

امیر خاموشی مطرح نمود: پایگاه چهارم هوانیروز ارتش ضمن حفظ حداکثر توان رزمی و عملیاتی خود برای دفاع از کیان کشور اسلامی عزیزمان، آمادگی خود را برای هرگونه خدمت و امدادرسانی به مردم اعلام می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اعلام آمادگی هوانیروز ارتش برای انجام مأموریت های امدادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آمادگی هوانیروز ارتش برای انجام مأموریت های امدادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید