آمار خیره کننده کاراته در تغییر رئیس، رئیس یازدهم کیست؟

به گزارش وبلاگ رضا، رئیس آینده فدراسیون کیست؟؛ این سوالی است که جواب آن تا 24 ساعت آینده تعیین خواهد شد اما سوال و نکته مهمتر در خصوص آن اینکه آیا رئیسی که انتخاب می گردد، می تواند دوره چهار ساله مدیریت خود را به اتمام برساند یا خبر؟

آمار خیره کننده کاراته در تغییر رئیس، رئیس یازدهم کیست؟

تنها رئیس باثبات کاراته ایران در 30 سال اخیر کسی نبود جز حبیب الله ناظریان، رئیس اصفهانی فدراسیون کاراته که در برهه ای سرمربی تیم ملی هم بود. وی بعد از رقابت های 2004 مکزیک و پس از 13 سال مدیریت مداوم از سمت خود کناره گیری کرد و از آن موقع تا کنون روسایی که با رأی مجمع به دفتر فدراسیون در استادیوم شهید کشوری راه یافتند، بیش از سه سال دوام نیاورده اند.

بعد از ناظریان، علیرضا سمندر در دو مرحله، مرحوم حاج بهزاد کتیرایی، عباس احمد پناهی و محمدصادق فرجی در دو مرحله مسئولیت ریاست در فدراسیون کاراته را برعهده داشته اند. عالمی، آهی، طباطبایی و آشوری نیز در مقاطعی به عنوان سرپرست در فدراسیون کاراته مدیریت نموده اند.

با احتساب ناظریان و سه سرپرست تا کنون هشت نفر در ده مرحله مسئولیت کاراهته را برعهده داشته اند و فردا پنجشنبه قرار است یازدهمین رئیس برای فدراسیون کاراته انتخاب گردد.

در بین رؤسای فدراسیون ها تنها سمندر و پناهی از اهالی کاراته بودند که به دلیل افزایش حاشیه ها و تنش بین اهالی این رشته مجبور به استعفا شدند. کاراته در زمان مدیریت سرپرست ها که سه نفر از آنها از خارج مجموعه کاراته بودند، کمترین حاشیه را داشته است. فرجی هم در هر دو مرحله با وجود عملکرد مناسب، بعد از نزدیک به دو سال مجبور شد به دلیل مسائل شغلی از سمت خود کناره گیری کند

در واقع یک حقیقت تلخ در این بین وجود دارد و آن اینکه کاراته با افرادی از بیرون مجموعه خود بیشتر و راحت تر کاراته نموده و کمتر مشکل داشته است! به هر حال امیدواریم اعضای مجمع بهترین تصمیم را برای آینده کاراته بگیرند.

کاراته یکسال سخت را پیش رو دارد که در سایه آرامش و مدیریت صحیح می تواند به کسب سهمیه کامل برای حضور در بازی های المپیک 2020 ختم گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آمار خیره کننده کاراته در تغییر رئیس، رئیس یازدهم کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار خیره کننده کاراته در تغییر رئیس، رئیس یازدهم کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید