ترامپ: ایران همانند یک تهدید جدی بود

به گزارش وبلاگ رضا، رئیس جمهور آمریکا در نشست خبری پذیرش استعفای نیکی هیلی ادعا کرد: احتمالا ایران در زمانی حاضر به مذاکره گردد.

ترامپ: ایران همانند یک تهدید جدی بود

به گزارش وبلاگ رضا، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در نشست خبری پذیرش استعفای ناگهانی نیکی هیلی به وبلاگ رضا در راستای سیاست ایران هراسی ضمن تهدید خواندن ایران گفت: ایران همانند یک تهدید جدی بود.

وی با متهم کردن ایران به کوشش برای سلطه بر خاورمیانه گفت، هنگامی که من آمدم، تنها این مسئله مطرح بود که آن ها چه زمان خاورمیانه را تصرف می نمایند و در ادامه سعی کرد چنین القاء کند که توانسته به اقتصاد ایران ضربه بزند و در اظهاراتی به دور از واقعیت شهرهای ایران را ناآرام نشان دهد و مدعی شد: اما حال آن ها برای بقایشان می جنگند. در تمام شهرهایشان شورش رخ می دهد. تورمشان سر به فلک کشیده، اقتصادشان نابود شده است.

رییس جمهور آمریکا بار دیگر امروز از برجام انتقاد کرد آن را مضحک خواند و در اظهاراتی واهی ادعا کرد: احتمالا زمانی بیایند و سعی نمایند که توافقی جدیدی منعقد نمایند؛ نه همانند آن توافق مضحکی که برایم غیرقابل قبول بوده است. باید ببینیم چه می گردد. اما چه تفاوت هایی که از زمان آمدن مان در ایران حاصل شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ترامپ: ایران همانند یک تهدید جدی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: ایران همانند یک تهدید جدی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید