60 درصد کلاس های درسی دانشگاه آزاد خراسان رضوی از 14 فروردین حضوری است

به گزارش وبلاگ رضا، معاون آموزشی دانشگاه آزاد خراسان رضوی گفت: از 14 فروردین 60 درصد کلاس های درسی به صورت حضوری برگزار می گردد و دستورات لازم برای آمادگی واحد های استانی این دانشگاه صادر شده است.

60 درصد کلاس های درسی دانشگاه آزاد خراسان رضوی از 14 فروردین حضوری است

علی اصغر یساقی، معاون آموزشی دانشگاه آزاد خراسان رضوی در تبادل نظر با خبرنگار استان های وبلاگ رضا با بیان اینکه طبق مصوبه سازمان مرکزی دانشگاه از بعد تعطیلات نوروزی کلاس های درسی به صورت حضوری برگزار می گردد، گفت: به معاونان آموزشی دانشکده ها و دانشگاه ها در سطح استان نامه زده ایم که تمهیدات لازم را برای حضور دانشجویان پس از تعطیلات نوروز آماده نمایند.

یساقی گفت: تنظیم برگزاری کلاس های آموزشی به نحوی که برنامه دانشجویان و اساتید تداخلی نداشته باشد، به عهده مسئولان آموزشی هر دانشکده است و این مهم را از معاونان آموزشی خواسته ایم.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد خراسان رضوی بیان نمود: قبلا از شیوه سویه تازه، برنامه ریزی های ما برای برگزاری کلاس های درسی به صورت 60 درصد حضوری و 40 درصد غیرحضوری صورت گرفته بود و احتمالا مشکل خاصی برای تشکیل کلاس ها نخواهیم داشت.

وی اعلام نمود: طبق دستورالعمل سازمان مرکزی دانشگاه آزاد، بیشتر کلاس ها به صورت حضوری برگزار خواهد شد و کلاس های عملی به صورت قطعی در دانشگاه خواهد بود. برگزاری کلاس های درسی که نیازی به حضور در کلاس ندارند، به صورت مجازی ادامه پیدا می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "60 درصد کلاس های درسی دانشگاه آزاد خراسان رضوی از 14 فروردین حضوری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "60 درصد کلاس های درسی دانشگاه آزاد خراسان رضوی از 14 فروردین حضوری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید