خاتمه کار بانوان شمشیرباز اسلحه اپه و مشخص صندلی نهایی

به گزارش وبلاگ رضا، در چارچوب مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا و در بخش اسلحه اپه بانوان این رقابت ها، مهسا پوررحمتی تنها نماینده ایران بود که تا مرحله یک چهارم نهایی پیش رفت، این شمشیرباز بعد از صعود از مرحله مقدماتی پیروز شد با شکست حریفی از تایلند به جدول 32 نفره صعود کند. پوررحمتی در این مرحله مقابل نماینده هنگ کنگ مغلوب شد و با کسب صندلی بیست و هشتم به کار خود در این رقابت ها انتها داد.

خاتمه کار بانوان شمشیرباز اسلحه اپه و مشخص صندلی نهایی

پیش از مهسا پوررحمتی اما دیگر نمایندگان ایران از بخش اسلحه اپه بانوان مسابقات قهرمانی آسیا کنار رفته بودند. بر این اساس سکینه رحمتی که از مرحله مقدماتی صعود نموده بود، در مرحله یک سی و دوم مقابل نماینده هند با نتیجه 15 بر 9 باخت و حذف شد. وی در رده بندی نهایی صاحب صندلی چهلم شد.

پریا ماهرخ دیگر نماینده ایران بود که از صعود از مرحله مقدماتی بازماند. وی در این مرحله تنها صاحب یک بُرد شد و نتیجه 4 دیدار را واگذار کرد. ماهرخ در رده بندی نهایی صندلی پنجاهم را به خود اختصاص داد.

در چارچوب مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا که در توکیو ژاپن جریان دارد، شمشیربازان اسلحه سابر ایران در بخش بانوان نیز به کار خود خاتمه دادند. در این بخش از رقابت ها کیانا باقرزاده در صندلی بیست و یکم ایستاد، فائزه رفیعی بیست و سوم شد و نجمه سازنچیان و پریماه برزگر نیز به ترتیب صاحب صندلی بیست و پنجم و سی و چهارم شدند.

همچنین در اسلحه فلوره مردان، هادی رضوی که تنها نماینده ایران بود با کسب صندلی سی و هشتم به کار خود خاتمه داد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "خاتمه کار بانوان شمشیرباز اسلحه اپه و مشخص صندلی نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه کار بانوان شمشیرباز اسلحه اپه و مشخص صندلی نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید