واکسیناسیون 200 میلیون نفر در چین

به گزارش وبلاگ رضا، کارشناس ارشد مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های چین گفت: حدود 200 میلیون چینی تا به امروز برای کرونا واکسینه شده اند.

واکسیناسیون 200 میلیون نفر در چین

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت وبلاگ رضا به نقل از سی جی تی ان، شائو ییمینگ، کارشناس ارشد مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های چین گفت: حدود 200 میلیون چینی یا 14.29٪ از جمعیت، تا به امروز برای کرونا واکسینه شده اند.

کمیسیون ملی بهداشت چین (NHC) نیز در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: چین تا به امروز 200 میلیون دز واکسن کووید 19 تجویز نموده است و اضافه نمود که بیش از 80 درصد کارکنان بهداشتی این کشور واکسینه شده اند.

کارشناس ارشد مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های چین یادآور شد: کوشش برای واکسیناسیون ابزاری اساسی در ایجاد مصونیت گله ای است.

وی تأکید کرد: واکسیناسیون افراد اقدام موثرتری برای جلوگیری از انتقال بیماری است؛ علاوه براین اگر همه واکسینه شوند، با وجود احتمال شیوع پراکنده، احتمال شیوع جدی بسیار کمتر است.

ییمینگ اضافه نمود: واکسیناسیون در مقیاس عظیم باعث ظهور آهسته تر انواع گونه های جدید ویروس کرونا می گردد و به موسسات تحقیقاتی زمان می دهد تا درباره سویه های ویروس کرونا مطالعه نمایند.

داده های کمیسیون ملی بهداشت چین نشان می دهد، این کشور طی هفهت گذشته موارد جدیدی از ابتلا به کووید 19 را ثبت نموده است.

براساس داده های موجود، موارد تأیید شده در سراسر دنیا برای هشت هفته متوالی در حال افزایش است. فقط در هفته گذشته 5.26 میلیون مورد جدید اتفاق افتاده که بالاترین افزایش هفتگی از زمان شیوع است.

ژونگ نانشان، پزشک متخصص دولتی، هدف واکسیناسیون 560 میلیون نفر از 1.4 میلیارد نفر از مردم این کشور را تا اواسط ماه ژوئن اعلام نموده است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "واکسیناسیون 200 میلیون نفر در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسیناسیون 200 میلیون نفر در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید