مشخصات کلیدی گوشی بلک شارک 3 منتشر شد؛ تجربه گیمینگ با فرامین صوتی!

به گزارش وبلاگ رضا، گوشی گیمینگ بلک شارک 3 امروز معرفی می گردد و با تمام مشخصات آن آشنا خواهیم شد. اما روز گذشته یک ویدئوی تبلیغاتی از آن منتشر شد که نشان می داد کاربر می تواند بعضی از کارها را با فرامین صوتی نیز انجام دهد!

مشخصات کلیدی گوشی بلک شارک 3 منتشر شد؛ تجربه گیمینگ با فرامین صوتی!

تا به اینجای کار می دانیم بلک شارک 3 قرار است از یک نمایشگر 6.7 اینچی +FHD با وضوح 1080 × 2400 بهره ببرد. نمایشگری که از فناوری AMOLED بهره برده و نرخ بروزرسانی تصویر آن به 90 هرتز می رسد! نسخه پرو اما نمایشگری 7.1 اینچی با +QHD با وضوح 1440 × 3120 دارد که از همان فناوری AMOLED بهره می برد. هر دو نمایشگر از استاندارد +HDR10 و فناوری DC Dimming پشتیبانی می نماید؛ فناوری جالبی که باعث می گردد حین کار با گوشی، چشمان شما کمتر خسته گردد. بلک شارک همچنین قابلیت TrueView را نیز به نمایشگر گوشی های خود اضافه نمود تا از این طریق دمای رنگ با یاری نور محیط به صورت اتوماتیک تنظیم گردد!

بیشتر بخوانید : گوشی بلک شارک 3 پرو به ماشه های مکانیکی پاپ آپ مجهز خواهد شد!

سوای همه این موارد، از جذاب ترین ویژگی هایی که احتمالا این گوشی ها از آن بهره خواهند برد، پشتیبانی از فرامین صوتی برای عناوینی چون PUBG: Mobile چینی است! دمویی که از کاربرد این قابلیت منتشر شده کمی طنز ولی در عین حال گویای همه چیز است! و شما عزیزان می توانید در دو ویدئوی زیر آن را تماشا کنید.

به نظر می رسد یک سری از کارها از جمله تعویض خشاب، تعویض اسلحه ها و هدف گیری را بتوان با فرامین صوتی نیز انجام داد. البته این چیزی بود که ویدئوی بالا به نمایش گذاشت! یک ویدئوی دیگر در قالب طنز نیز منتشر شده که نشان می دهد همه عملیات بازی را می توان با فرامین صوتی انجام داد که تعیین نیست صحت داشته باشد یا خیر!

هر دو گوشی بلک شارک 3 و نسخه پرو آن از رابط کاربری Joy UI 11 با قابلیت های مخصوص گیمینگ بهره خواهند برد. این گوشی های غول پیگر و بسیار قدرتمند برای خنک سازی از یک سیستم خنک نمایندگی مایع 2 طرفه استفاده می نمایند که به دو طرف مادربرد متصل می گردد! انتظار می رود بلک شارک امروز از این دو گوشی رونمایی کند.

بنچمارک AnTuTu گوشی گیمینگ بلک شارک 3 منتشر شد؛ ثبت رکوردی حیرت انگیز از بلک شارک!

منبع: gsmarena

منبع: دیجیکالا مگ

به "مشخصات کلیدی گوشی بلک شارک 3 منتشر شد؛ تجربه گیمینگ با فرامین صوتی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات کلیدی گوشی بلک شارک 3 منتشر شد؛ تجربه گیمینگ با فرامین صوتی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید