مذاکرات مقدماتی باشگاه آرژانتینی با اینیستا

به گزارش وبلاگ رضا، یک باشگاه آرژانتینی در کوشش برای به خدمت دریافت هافبک پیشین بارسلونا است.

مذاکرات مقدماتی باشگاه آرژانتینی با اینیستا

به گزارش وبلاگ رضا، آندرس اینیستا پس از یکسال بازی در جِی لیگ ژاپن اکنون مورد توجه باشگاه استیودیانتس آرژانتین قرار گرفته است. خوان سباستین ورون، رئیس باشگاه استیودیانتس تأیید کرد این باشگاه مذاکرات مقدماتی با کاپیتان اسپانیایی تیم فوتبال ویسل کوبه داشته است. اگر این انتقال عملی گردد، اینیستا می تواند دوباره با خاویر ماسچرانو، هم تیمی پیشین خود در بارسلونا هم تیمی گردد. اینیستا 35 ساله که در سال 2018 پس از 16 سال بازی برای تیم اصلی بارسلونا از این تیم جدا و به ویسل کوبه پیوست، تا سال 2021 با این باشگاه ژاپنی قرارداد دارد.

خوان سباستین ورون در گفت وگو با برنامه لا اورال دپورتیوا از شبکه رادیویی ریواداویا آرژانتین گفت: امروز، نمی توانیم بگوییم که مذاکراتی با اینیستا داریم اما این درست است که تماس هایی بین ما رد و بدل شده است. جدای از اینکه این انتقال تحقق یابد یا خیر، کوشش برای جذب اینیستا چیزی نیست که مردم فراموشش نمایند. داشتن خاویر ماسچرانو در این تیم هم حقیقت مهمی است و به خاطر شخصیت و حرفه ای گری او، وجود چنین بازیکنی نه تنها برای استیودیانتس، بلکه برای فوتبال آرژانتین اهمیت دارد.

اینیستا از زمان پیوستنش به ویسل کوبه 10 گل به ثمر رسانده است، تیمی که فصل را در رده هشتم جی لیگ و با 23 امتیاز اختلاف نسبت به یوکوهاما مارینوسِ قهرمان به خاتمه برد. این هافبک اسپانیایی پیش از این از علاقه اش به سرمربیگری سخن گفته بود، اما تأکید نموده بود در حال حاضر تنها به بازی کردن فکر می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مذاکرات مقدماتی باشگاه آرژانتینی با اینیستا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکرات مقدماتی باشگاه آرژانتینی با اینیستا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید