فن دایک: خوشحالم که در لالیگا بازی نمی کنم، مسی در اوج باشد کسی جلودارش نیست

به گزارش وبلاگ رضا، مدافع میانی لیورپول اعتراف کرد که در مصاف تیمش با بارسلونا، او تسلیم نبوغ و تکنیک لیونل مسی شده است.

فن دایک: خوشحالم که در لالیگا بازی نمی کنم، مسی در اوج باشد کسی جلودارش نیست

به گزارش وبلاگ رضا، ویرجیل فن دایک، شب گذشته (چهارشنبه) در بازی تیمش در نوکمپ، نتوانست کاری برای مهار لیونل مسی انجام دهد و دو بار شاهد گلزنی کاپیتان بارسلونا بود.

او که از نگاه خیلی ها بهترین مدافع میانی این فصل فوتبال اروپا بوده و اخیراً هم جایزه بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس را کسب کرد، پس از شکست 3 بر صفر تیمش در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به وبلاگ رضا گفت: مسی بازیکنی خارق العاده است و این هم بر کسی پوشیده نیست. من فکر می کنم چیزی که مهار مسی را مشکل می کند این است که وقتی انتظار داری که در یک منطقه و گوشه از زمین بازی مهارش کنی او سر از جایی دیگر درمی آورد. به همین دلیل خیلی مهم است که دفاع تان خیلی سازمان یافته و منظم باشد.

مدافع میانی هلندی لیورپول اضافه نمود: ما می دانستیم که مسی چه قابلیت ها و توانایی هایی دارد، می دانستیم که او می تواند به بازی تیمش نظم و شکل بدهد. زمانی که توپ ها را چه آسان چه سخت لو بدهید، او خودش را می رساند و برای تان مشکل ساز می شود. به نظر من مسی بهترین بازیکن دنیاست و در سال های اخیر نشان داده که در بازی اش چیزهایی فراتر از از دیگران دارد.

فن دایک در سرانجام گفت: زمانی که شما با مسی روبه رو می شوید، آن هم در حالی که او در اوج باشد، عملاً هیچ کاری از دست تان برای متوقف کردن او برنمی آید. من خوشحالم که در اسپانیا بازی نمی کنم تا هر سال مجبور باشم مقابل مسی بازی کنم. او دو گل زد و من از بابت بسیار ناراحتم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فن دایک: خوشحالم که در لالیگا بازی نمی کنم، مسی در اوج باشد کسی جلودارش نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فن دایک: خوشحالم که در لالیگا بازی نمی کنم، مسی در اوج باشد کسی جلودارش نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید