فیس بوک پست های مخالفان قرنطینه در آمریکا را پاک می نماید

به گزارش وبلاگ رضا، همزمان با تظاهرات مسلحانه مخالفان اعمال قرنطینه در آمریکا به تحریک ترامپ، فیس بوک اعلام نموده پست هایی که حاوی اعتراض به سیاست های قرنطینه باشد را پاک می نماید.

فیس بوک پست های مخالفان قرنطینه در آمریکا را پاک می نماید

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ رضا به نقل از انگجت، فیس بوک به طور رسمی اعلام نموده هر پستی که حاوی مطالبی باشد که در آن اعتراض به اعمال قرنطینه در این کشور ترویج شده باشد را پاک می نماید.

این شرکت می گوید در این زمینه در حال مذاکره با فرمانداران ایالت های مختلف است و شرایط اعتراض ها در ایالت هایی که به سیاست های قرنطینه اعتراض دارند را نیز آنالیز می نماید. این شرکت می گوید تا به حال پست هایی را به همین علت پاک نموده که توسط کاربرانی در ایالت های کالیفرنیا، نیوجرسی، نبراسکا و غیره ارسال شده بودند.

با توجه به حاکمیت بعضی فرمانداران دموکرات حامی اعمال سیاست قرنطینه در چند ایالت آمریکا و نگرانی ترامپ از آسیب دیدن بیشتر اقتصاد این کشور که می تواند موجب عدم انتخاب مجدد وی گردد، مخالفت با تداوم سیاست قرنطینه از سوی کاخ سفید بالا گرفته است. در نتیجه حامیان ترامپ با هجوم به شبکه های اجتماعی از تظاهرات مسلحانه در مخالفت با قرنطینه حمایت نموده اند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "فیس بوک پست های مخالفان قرنطینه در آمریکا را پاک می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیس بوک پست های مخالفان قرنطینه در آمریکا را پاک می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید