فرهاد مجیدی بهتر از یحیی و برانکو

به گزارش وبلاگ رضا، خبرنگاران: استقلال هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر را با پیروزی یک بر صفر برابر ذوب آهن به انتها برد تا همچنان صدرنشین لیگ باقی بماند. البته این بازی به غیر از سه امتیاز شیرینی که برای استقلال داشت، یک رکورد خاص هم برای فرهاد مجیدی، سرمربی این تیم به همراه داشت.

فرهاد مجیدی بهتر از یحیی و برانکو

به گزارش وبلاگ رضا، ماجرا مربوط به ورود فرهاد مجیدی به جمع 100 امتیازی های لیگ برتر بود! او با استقلال پیروز شد به امتیاز 101 در لیگ برتر برسد. نکته مهم درباره این امتیازات اینکه فرهاد زودتر از بقیه سرمربیان استقلالی از جمله امیر قلعه نویی به این تعداد از امتیازات رسیده است. فرهاد بعد از 48 بازی پیروز به کسب 101 امتیاز برای استقلال شده است.

البته آنطور که ورزش سه نوشته، این رکورد فرهاد، علاوه بر رجحان در مقایسه با مربیان استقلالی از مربیان اخیر پرسپولیس هم بهتر است؛ یحیی گل محمدی پس از 50 بازی توانست به رکورد کسب 100 امتیاز لیگ رجحان دست پیدا کند. برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات و سابق سرخپوشان نیز پس از 51 بازی توانسته بود به این آمار خاص برسد و حالا فرهاد مجیدی بالاتر از تمام مربیان لیگ رجحان، این آمار ویژه را به نام خودش به ثبت رسانده است.

منبع: فرارو

به "فرهاد مجیدی بهتر از یحیی و برانکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهاد مجیدی بهتر از یحیی و برانکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید