فرهاد مجیدی هوادار پرسپولیس است؟

به گزارش وبلاگ رضا، خبرنگاران: هفته چهارم رقابت های لیگ برتر امروز شنبه با انجام 4 بازی دیگر به خاتمه می رسد. در رقابت های امروز، در حساس ترین بازی، پرسپولیس از ساعت 18 در استادیوم آزادی به مصاف گل گهر سیرجان می رود. این بازی علاوه بر پرسپولیسی ها، برای استقلال و فرهاد مجیدی هم اهمیت دارد.

فرهاد مجیدی هوادار پرسپولیس است؟

به گزارش وبلاگ رضا، ماجرا از این قرار است که فرهاد مجیدی فعلا با 10 امتیاز صدرنشین لیگ برتر ایران است. سپاهان با 9 امتیاز از 4 بازی در رده دوم ایستاده و گل گهر با 7 امتیاز از سه بازی در رده سوم جدول رده بندی است. پیش از بازی امروزِ گل گهر، بهتر است شرایط تفاضل گل این تیم هم مورد آنالیز قرار بگیرد، چون تیم امیر قلعه نویی مثل فرهاد مجیدی، تفاضل گلش مثبت 4 است. حال، اگر گل گهر، امروز پرسپولیس را شکست دهد، این تیم 10 امتیازی می گردد و به لطف تفاضل گل بهتر، در صدر جدول قرار می گیرد.

از آنجا که فرهاد مجیدی در سه دوره ای که به عنوان سرمربی استقلال فعالیت نموده، هنوز با این تیم در صدر جدول قرار نگرفته، طبیعی است که در این بازی، به آخرین چیزی که فکر می نماید، برد گل گهرسیرجان است. البته که این تمام ماجرا نیست، چون اگر گل گهر به پرسپولیس ببازد و یا مساوی کند، باز هم تیم دیگری می تواند صدرنشینی فرهاد مجیدی را به خطر بیندازد: آلومینیوم اراک! این تیم هم مشابه با گل گهر امتیاز گرفته و تفاضل گلش شبیه است. آلومینیوم هم باید به مصاف مس رفسنجان برود و در صورت فزونی برابر رقیب سرسختش، می تواند به صدر جدول برسد. این بازی قرار است ساعت 16 برگزار گردد.

منبع: فرارو

به "فرهاد مجیدی هوادار پرسپولیس است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهاد مجیدی هوادار پرسپولیس است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید