علیرضا مرزبان: شرافت کاری باید مهم ترین فاکتور یک انسان باشد، برنده دربی تیمی است که روز بازی حالش بهتر باشد

به گزارش وبلاگ رضا، علیرضا مرزبان، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: شرایط پرسپولیس بهتر از استقلال است، اما برنده دربی فردا تیمی است که در روز بازی حال و روز بهتری داشته باشد.

علیرضا مرزبان: شرافت کاری باید مهم ترین فاکتور یک انسان باشد، برنده دربی تیمی است که روز بازی حالش بهتر باشد

علیرضا مرزبان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ رضا در واکنش به نظر کارشناس داوری برنامه نود در مورد بازی تیم های سایپا و نفت مسجدسلیمان مبنی بر اینکه داور این مسابقه یک پنالتی برای تیم میهمان اعلام نکرده است، گفت: نظر کارشناس داوری برای من قابل احترام است و فقط می توانم بگویم امیدوارم هر فرد مسئولی چه در فوتبال و چه در مسائل اجتماعی در کارش شرافت داشته باشد و با کارهای ناجونمردانه به دنبال رسیدن به خواسته اش نباشد. شرافت کاری مهم ترین فاکتور یک انسان است که همه ما باید آن را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با مثبت ارزیابی کردن اوضاع تیمش یادآور شد: شرایط خیلی خوب است و ما قدم به قدم جلو می رویم. در روز های اخیر با بازیکنانی که از فصل پیش در جمع مان هستند تسویه حساب شد و با نفراتی هم که جدا شدند به زودی تسویه حساب خواهد شد. ضمن اینکه تا زمستان هم سعی می کنیم پرداختی به بازیکنان تیم را به 40 درصد برسانیم. قدم هایی که در تیم برداشته می گردد ما را به آینده امیدوارتر می نماید.

وی با اشاره به برنامه ریزی سازمان لیگ مبنی بر اینکه بازی عقب افتاده استقلال و نفت مسجد سلیمان باید روز سه شنبه هفته آینده برگزار گردد، مطرح کرد: به هرحال ما تابع سازمان لیگ هستیم و باید هر برنامه ای را که اعلام می گردد، بپذیریم. تا الان باشگاه ما همکاری لازم را با سازمان لیگ داشته است و در آینده هم همین طور خواهد بود. بازی ما با استقلال در نهایت باید انجام گردد و به تاریخ برگزاری این مسابقه اعتراضی نداریم.

مرزبان که سابقه حضور در دربی پایتخت را هم در کارنامه مربیگری خود دارد، درباره دربی 88 که روز پنجشنبه در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد، اعلام کرد: دربی بزرگ ترین بازی فوتبال ایران است که واقعاً حال و هوای خاصی دارد. نظر من این است که دربی فردا هیچ ارتباطی به شرایط فعلی دو تیم ندارد و همه چیز به حال و روز تیم ها در همان روز مسابقه بستگی دارد. پرسپولیس به سبب بردهای اخیرش و حضور در جمع چهار تیم برتر آسیا با شایستگی تمام، از شرایط ایده آلی برخوردار است در حالی که استقلال بعد از سونامی که پیش از شروع فصل در این تیم رخ داد و خیلی دیر برای جذب بازیکنان جدا گردیده اقدام شد، هم اکنون از شرایط ایده آل به دور است.

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس همچنین توضیح داد: البته اطمینان دارم که استقلال هفته به هفته بهتر خواهد شد و دربی فرصتی ایده آل برای این تیم است تا به روز های خوبش برگردد. از سوی دیگر پرسپولیسی ها هم می خواهند با پیروزی در دربی با روحیه عالی راهی قطر گردیده و آماده رویارویی با السد شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "علیرضا مرزبان: شرافت کاری باید مهم ترین فاکتور یک انسان باشد، برنده دربی تیمی است که روز بازی حالش بهتر باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیرضا مرزبان: شرافت کاری باید مهم ترین فاکتور یک انسان باشد، برنده دربی تیمی است که روز بازی حالش بهتر باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید