شیائومی Mi A3 دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر است

به گزارش وبلاگ رضا، جدیدترین گوشی های سری ردمی شیائومی فروش بسیار خوبی داشته اند اما شیائومی همچنان در تلاش است ویژگی های جذابی را برای گوشی های میان رده خود به ارمغان بیاورد که جدیدترین آن، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر است. طبق گزارش سایت XDA-Developers، شیائومی حداقل 3 گوشی مجهز به این تکنولوژی را در دست ساخت دارد که دو تا از آن ها عضو پروژه اندروید وان هستند.

شیائومی Mi A3 دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر است

با توجه به این اطلاعات، این مشخصه به احتمال زیاد مربوط به گوشی های شیائومی Mi A3 و مدل لایت و یکی از مدل های چینی آن ها است. اسم رمز این سه گوشی pyxis، bamboo-sprout و cosmos-sprout که پسوند -sprout معمولا در گوشی های عضو پروژه اندروید وان دیده می شود. سومین گوشی که فاقد این پسوند است، احتمالا جانشین شیائومی Mi 6X خواهد بود.

اگرچه تکنولوژی حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر زمانی بسیار گران قیمت بود، ولی حالا دیگر برای شرکت ها هزینه چندانی ندارد. کمپانی هایی مانند ویوو، اوپو و سامسونگ برای گوشی های میان رده خود به بهره گیری از این تکنولوژی روی آورده اند و در نهایت به زودی می توانیم انتظار ارائه پنل های اولد مجهز به این تکنولوژی را برای گوشی های سری ردمی داشته باشیم. در حال حاضر، از بین محصولات شیائومی، گوشی های سری Mi 8 و Mi 9 شیائومی و نسل دوم گوشی گیمینگ بلک شارک 2 از این قابلیت بهره می برند.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ

به "شیائومی Mi A3 دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی Mi A3 دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید