سید صالحی: امیدوارم بدشانسی در بازی با استقلال دست از سر ما بردارد

به گزارش وبلاگ رضا، مدیر تیم فوتبال شهر خودرو درباره بازی با تیم استقلال توضیحاتی را خاطرنشان کرد.

سید صالحی: امیدوارم بدشانسی در بازی با استقلال دست از سر ما بردارد

سید مهدی سید صالحی مدیر تیم فوتبال شهر خودرو در گفت وگو با وبلاگ رضا، درباره نتایج ضعیف شهر خودرو گفت: تمام تیم هایی که برابر شهر خودرو بازی کردند، اقرار داشتند که جایگاه شهر خودرو در انتهای جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال نیست. امیدوارم بدشانسی در بازی با استقلال دست از سر ما بردارد و برنده شویم.

او درباره بازی با تیم استقلال در لیگ برتر فوتبال گفت: فرهاد مجیدی تیم خوبی درست کرده است. با وجود اینکه بازیکنان باتجربه این تیم جدا شدند، اما بازیکنان تازه جایگاه خود را در این تیم پیدا کردند. البته بازیکنان ما هم سعی می کنند با تمام وجود بازی کنند.

سید صالحی درباره پیروزی برابر تیم استقلال ملاثانی در جام حذفی فوتبال گفت: این مسابقات جام شگفتی ها است. همچنین تیم های دسته پایین برابر تیم های لیگ رجحان انگیزه زیادی دارند و تیم استقلال ملاثانی هم از این قاعده مستثنی نبود.

او افزود: تاکتیک تیم استقلال ملاثانی این بود که فشار بر روی بازیکنان ما بیاورد و از طریق ضدحملات موقعیت سازی کند. البته روز خوب دروازه بان استقلال ملاثانی هم بود که توپ های مهاجمان ما را به خوبی دفع کرد. علاوه بر این، سید عباسی تغییراتی در ترکیب تیم داده بود و بازیکنان تازه توانستند توانایی خود را به کادر فنی نشان بدهند.

سید صالحی درباره اینکه امیر حسین کریمی برای جدایی باید مبلغ 3 میلیارد تومان پرداخت کند، گفت: این موضوع صحت ندارد. این بازیکن در یک بازی نبوده و در صورت صلاحدید کادر فنی بازی می کند.

مدیر تیم فوتبال شهر خودرو درباره شکایت کوزین مربی ایتالیایی و احتمال کسر 6 امتیاز از این تیم مشهدی گفت: اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه شرایط کوزین را بررسی می کنند و بعد از آن تصمیم نهایی را می گیرند. همچنین توافق بین طرفین صورت گرفت که پنجره جابجایی باشگاه شهر خودرو باز شد.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سید صالحی: امیدوارم بدشانسی در بازی با استقلال دست از سر ما بردارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سید صالحی: امیدوارم بدشانسی در بازی با استقلال دست از سر ما بردارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید