سجادی:توسعه ورزش بانوان در برنامه فدراسیون اتومبیلرانی قرار بگیرد

به گزارش وبلاگ رضا به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، سیدحمید سجادی در نشست با رئیس، نواب رئیس و مسئولان این فدراسیون از فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به عنوان فدراسیونی که مخاطبین زیادی دارد یاد کرد و در مورد همگانی کردن این رشته ها، جذب اقشار مختلف مردم و پیش بینی دسترسی همگان به امکانات فدراسیون به خصوص در بخش هایی که امکان دسترسی رده های سنی وجود دارد و بتوانند فعالیت داشته باشند تاکید نمود.

سجادی:توسعه ورزش بانوان در برنامه فدراسیون اتومبیلرانی قرار بگیرد

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از این جلسه به موضوع آموزش پرداخت و گفت: آموزش های مستمر چه در سطح حرفه ای و چه در سطح همگانی باید با سازمان هایی که در این حوزه می توانند فعالیت داشته باشند ایجاد گردد. این ارتباط می تواند با سازمان هایی مثل شهرداری ها، هلال احمر ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی می تواند ارتباط بین المللی خود را به ویژه با کشورهای حاشیه خلیج فارس توسعه دهد و در راستای توسعه دیپلماسی ورزشی بتوان قابلیت های فنی را ارتقا داد و کسانی که علاقه به فرهنگ ایرانی اسلامی هستند به کشور ما بیایند.

سجادی بعلاوه در این ملاقات به ایجاد زیرساخت های پایدار در فدراسیون اشاره نمود و اظهار داشت: مسائلی که از گذشته در فدراسیون به جای مانده باید رفع گردد.

وی با تاکید بر توسعه ورزش بانوان نیز گفت: باید به صورت مجزا ردیف اقتصادی در فدراسیون برای رشد و توسعه ورزش بانوان چه در حوزه موتورسواری و هم در حوزه اتومبیلرانی درنظر گرفته گردد و در برنامه مدیریتی شما باشد.

به زودی قرار براین شد که جلسه ای با اعضای هیات رییسه فدراسیون در حضور دکتر سجادی برگزار گردد و مسائل به صورت تخصصی تر آنالیز گردد.

با اعلام مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی بزودی یکی از پروژه های مهم با حضور آقای دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان افتتاح خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سجادی:توسعه ورزش بانوان در برنامه فدراسیون اتومبیلرانی قرار بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سجادی:توسعه ورزش بانوان در برنامه فدراسیون اتومبیلرانی قرار بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید